eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja i zwrot gotówki › Gwarancja i zwrot gotówki
  • Data: 2006-01-21 13:09:27
    Temat: Gwarancja i zwrot gotówki
    Od: Kowalski <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    klient kupił płytę główną do komputera za 600zł, kilka dnie przed końcem
    gwarancji postanowił ją zareklamować bo nie działa port USB.
    Ponieważ jako sprzedawca nie mam juz gwarancji na tą płytę postanowiłem
    wymienić ją klientowi na nową. Ten model płyty nie jest juz jednak
    produkowany i zaproponowałem nowszy i lepszy o wartości 300zł zamiast
    tamtej. Klient jednak żąda zwrotu 600zł i nie zgada się na inny towar.

    czy klient ma prawo żądać zwrotu 600zł i nie zgadzać się na przyjęcie
    sprawnego towaru?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1