  • Data: 2003-03-22 13:04:13
    Temat: Gwarancja i wymiana
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Szlag mnie trafil gdy po kolejnej (czwartej !!!) naprawie w telefonie -
    bardzo slaba bateria-serwis M O T O R O L I !!! zamiast wymienic mi aparat
    na nowy - jak to jest napisane w gwarancji stwierdzil ze bateria jest dobra
    tylko nie sformatowana. Wlasnie w tym miejscu mnie ten szlag trafil :) Jest
    to nie pierwszy moj aparat i takie wskazowki to nie do mnie. Co teraz
    robic- bateria nadal jest kiepska , krotko trzyma - widac ze gwarancja to
    tylko slowa na papierze !!!!!

    --
    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.