  • Data: 2008-06-10 19:40:06
    Temat: Gwarancja-czy musze miec pudelko?
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, kupilem komputer, gotowy zestaw, obudowa z zasilaczem, plyta glowna,
    procesor, ram, k graficzna. niestety procek sie przegrzewa. oddalem zestaw
    do reklamacji, sklep wymaga ode mnie opakowania na obudowe, niestety ja
    gdzies wyrzucilem, czy sprzedawca ma prawo odmowic przyjecia reklamacji, czy
    musi mi przyjac sprzet bez pudelka?na co mam sie powolywac jesli sprzedawca
    nie ma racji?gdybym mial skladac pudla po wszystkich sprzetach to bym musial
    miec garaz 25m2 na nie, a nie posiadam.
    dziekuje za sensowne odpowiedzi

    Adas
    tl1000r