eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja?,Rękojmia ? luka w przepisach?Gwarancja?,Rękojmia ? luka w przepisach?
  • Data: 2008-11-13 20:55:27
    Temat: Gwarancja?,Rękojmia ? luka w przepisach?
    Od: wandzik <a...@p...ostrowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Serdecznie!
    Zakupiłem odkurzacz na fakturę na firmę ,po 5 miesiącach odkurzacz się
    popsuł. Oddałem do sklepu w którym zakupiłem dostałem potwierdzenie
    zlecenia naprawy od sprzedawcy. Zostawiłem nr Tel sprzedawcy i
    czekałem na wiadomość. Po dwóch tygodniach zjawiłem się w sklepie
    którym poinformowano mnie że jeszcze nie jest naprawiony i to kwestia
    kilku dni, i tak jeździłem do sklepu co tydzień i mnie zbywano. Po
    dwóch miesiącach nie wytrzymałem wysłałem do nich pismo powołując się
    na ustawowy termin 14 dni naprawy urządzenia oraz na rękojmię i
    poprosiłem o zwrot pieniędzy.Po tygodniu dostałem dopowiedź w której
    napisano że zakupiłem odkurzacz klasy A na rachunek osoby prawnej co
    oznacza że wg. Pkt 4 "karty gwarancyjnej urządzeń do użytku domowego"
    gwarancja nie obejmuje uszkodzeń tego urządzenia(Dz.U.Nr 141, poz 1176
    z 2002r) W karcie gwarancyjnej rzeczywiście jest taki zapis.
    I zgłupiałem czy kupując produkt na firmę w Polsce nie mam gwarancji
    bo firma w warunkach gwarancji stosuje zapis "gwarancja na urządzenie
    jest udzielana wyłącznie konsumentowi tzn. osobie fizycznej, która
    nabywa rzecz ruchoma w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością
    gospodarczą bądź zawodową(Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z 2002 r).
    Co wy na to ? Sprawa dotyczy firmy wydawałoby się poważnej KARCHER .
    Co z tym fantem zrobić?
    Pozdrawiam
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1