  • Data: 2008-11-15 16:12:25
    Temat: Re: Gwarancja?,Rękojmia ? luka w przepisach?
    Od: "Artur---" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMVHO wg KC - do miesiąca, tak dla ścisłości :)

    tak dla scisłości to niezwłocznie....

    Art 563 § 2. Jednakże przy sprzedaży między osobami prowadzącymi działalność
    gospodarczą utrata uprawnień z tytułu rękojmi następuje, jeżeli kupujący nie
    zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie
    zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy
    wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy
    niezwłocznie po jej wykryciu.

    Miesiąc to całkiem inna historia...
    Pozdrawiam,