  • Data: 2005-05-02 19:49:18
    Temat: Gwaracja - UE.
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pewne watpliwosci, byc moze ktos z Panstwa moglby mi je wyjasnic.
    Otoz czytajac artykul w serwisie tomshardware.pl natknalem sie na takie
    zdanie:

    "Niestety, Seagate chyba nie ma równie wysokiego zdania o swoich napędach
    zewnętrznych i mimo, że w efektownym plastikowym opakowaniu znajdują się
    takie same dyski, oferuje tylko rok gwarancji na te urządzenia. Na szczęście
    w obrębie Unii Europejskiej, dystrybutorzy muszą oferować dwuletnią
    gwarancję."

    Jak to jest z ta gwarancja?. Np. zakupilem sprzet objety roczną gwarancja, a tu
    twierdza
    ze minimalna jest dwuletnia (powoluja sie zapewne na jakas dyrektywe).

    Pozdrawiam,
    --
    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :