eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGrupon - usługa niezgodna z opisem (długie)Grupon - usługa niezgodna z opisem (długie)
  • Data: 2011-07-02 09:34:19
    Temat: Grupon - usługa niezgodna z opisem (długie)
    Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Dnia 28.06.br. moja bratowa zakupiła 2 kupony na serwisie internetowym
    grupon na usługę przedłużenia rzęs metodą 1:1.

    W opisie usługi było zaznaczone, że:
    - Metoda Nouveau Lashes wybierana przez gwiazdy ekranu - rzęsa jedwabna
    doklejana na całej długości do naturalnej,
    - Delikatne preparaty - nie niszczą prawdziwych rzęs,
    - Naturalny lub spektakularny efekt - około 8 tygodni.

    Usługa została wykonana w domu klienta (mojej bratowej za opłatą dodatkową
    na dojazd).
    Rzęsy mimo zapewnień nie są jedwabne, zostały doklejone do prawdziwych rzęs
    klejem, który niszczy naturalne rzęsy, poza tym efekt był widoczny jedynie
    tydzień czasu, gdyż po tym czasie sztuczne rzęsy zaczęły odpadać w dużej
    części z prawdziwymi.

    Po tygodniu bratowa skontaktowała się z usługodawcą w celu reklamacji
    usługi. Usługodawca wskazał, iż należy z taką reklamacją zgłosić się do
    grupona, bo nie wypłacił on usługodawcy jeszcze pieniędzy. Grupon w
    odpowiedzi wskazał, że skoro usługa została wykonana, to oni nie mogą już z
    tym nic zrobić, gdyż oni są tylko pośrednikiem, poza tym chroni ich
    wewnętrzny regulamin.
    Usługodawca po kolejnej rozmowie i opisie sytuacji zaproponował usunięcie
    rzęs (które w przeważającej części odpadły - w dodatku z naturalnymi), ew
    jeszcze raz przedłużenie rzęs, co nie wchodzi w rachubę, gdyż prawdziwe
    rzęsy też w dużej części wypadły.

    Dodatkowo dodam, że jutro tj. 3.07.br. bratowa ma chrzciny swojego dziecka,
    a drugi kupon z grupona został wykorzystany przez chrzestną, która ma
    identyczny efekt. Osoby te ze względu na większościowy brak rzęs mają na
    jutrzejszą okoliczność zniszczony wizerunek. Nie orientuję się czy jest
    szansa, aby rzęsy odrosły - nie kontaktowałem się jeszcze ze specjalistami.

    Co w takim przypadku może zrobić moja bratowa/chrzestna? Zwrot pieniędzy za
    usługę (wykonaną niezgodnie z opisem) wydaje się być racjonalnym. Jednakże
    co z uszczerbkiem ciała (utrata naturalnych rzęs, które być może nie
    odrosną) i pogorszeniem wizerunku danych (młodych) osób?

    Na jakiej podstawie można dochodzić roszczeń? Ustawa o szczególnych
    warunkach sprzedaży konsumenckiej ... wskazuje, że można dochodzić roszczeń
    dot. sprzedaży rzeczy ruchomej. W tym wypadku jest to usługa, tak więc chyba
    nie znajdzie ona zatasowania do w/w przypadku, a inna podstawa nie jest mi
    znana :/

    Co w przypadku, gdy usługa jest nabywana za pośrednictwem kogoś innego - w
    tym wypadku gruponu.


    Z wyrazami szacunku,
    Paweł.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1