-
1. Data: 2011-07-02 09:34:19
Temat: Grupon - usługa niezgodna z opisem (długie)
Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl>
Witam!
Dnia 28.06.br. moja bratowa zakupiła 2 kupony na serwisie internetowym
grupon na usługę przedłużenia rzęs metodą 1:1.
W opisie usługi było zaznaczone, że:
- Metoda Nouveau Lashes wybierana przez gwiazdy ekranu - rzęsa jedwabna
doklejana na całej długości do naturalnej,
- Delikatne preparaty - nie niszczą prawdziwych rzęs,
- Naturalny lub spektakularny efekt - około 8 tygodni.
Usługa została wykonana w domu klienta (mojej bratowej za opłatą dodatkową
na dojazd).
Rzęsy mimo zapewnień nie są jedwabne, zostały doklejone do prawdziwych rzęs
klejem, który niszczy naturalne rzęsy, poza tym efekt był widoczny jedynie
tydzień czasu, gdyż po tym czasie sztuczne rzęsy zaczęły odpadać w dużej
części z prawdziwymi.
Po tygodniu bratowa skontaktowała się z usługodawcą w celu reklamacji
usługi. Usługodawca wskazał, iż należy z taką reklamacją zgłosić się do
grupona, bo nie wypłacił on usługodawcy jeszcze pieniędzy. Grupon w
odpowiedzi wskazał, że skoro usługa została wykonana, to oni nie mogą już z
tym nic zrobić, gdyż oni są tylko pośrednikiem, poza tym chroni ich
wewnętrzny regulamin.
Usługodawca po kolejnej rozmowie i opisie sytuacji zaproponował usunięcie
rzęs (które w przeważającej części odpadły - w dodatku z naturalnymi), ew
jeszcze raz przedłużenie rzęs, co nie wchodzi w rachubę, gdyż prawdziwe
rzęsy też w dużej części wypadły.
Dodatkowo dodam, że jutro tj. 3.07.br. bratowa ma chrzciny swojego dziecka,
a drugi kupon z grupona został wykorzystany przez chrzestną, która ma
identyczny efekt. Osoby te ze względu na większościowy brak rzęs mają na
jutrzejszą okoliczność zniszczony wizerunek. Nie orientuję się czy jest
szansa, aby rzęsy odrosły - nie kontaktowałem się jeszcze ze specjalistami.
Co w takim przypadku może zrobić moja bratowa/chrzestna? Zwrot pieniędzy za
usługę (wykonaną niezgodnie z opisem) wydaje się być racjonalnym. Jednakże
co z uszczerbkiem ciała (utrata naturalnych rzęs, które być może nie
odrosną) i pogorszeniem wizerunku danych (młodych) osób?
Na jakiej podstawie można dochodzić roszczeń? Ustawa o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej ... wskazuje, że można dochodzić roszczeń
dot. sprzedaży rzeczy ruchomej. W tym wypadku jest to usługa, tak więc chyba
nie znajdzie ona zatasowania do w/w przypadku, a inna podstawa nie jest mi
znana :/
Co w przypadku, gdy usługa jest nabywana za pośrednictwem kogoś innego - w
tym wypadku gruponu.
Z wyrazami szacunku,
Paweł.
-
2. Data: 2011-07-02 21:23:12
Temat: Re: Grupon - usługa niezgodna z opisem (długie)
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Dnia Sat, 2 Jul 2011 11:34:19 +0200, Priest napisał(a):
> Witam!
>
> Dnia 28.06.br. moja bratowa zakupiła 2 kupony na serwisie internetowym
> grupon na usługę przedłużenia rzęs metodą 1:1.
>
> W opisie usługi było zaznaczone, że:
> - Metoda Nouveau Lashes wybierana przez gwiazdy ekranu - rzęsa jedwabna
> doklejana na całej długości do naturalnej,
> - Delikatne preparaty - nie niszczą prawdziwych rzęs,
> - Naturalny lub spektakularny efekt - około 8 tygodni.
>
> Usługa została wykonana w domu klienta (mojej bratowej za opłatą dodatkową
> na dojazd).
> Rzęsy mimo zapewnień nie są jedwabne, zostały doklejone do prawdziwych rzęs
> klejem, który niszczy naturalne rzęsy, poza tym efekt był widoczny jedynie
> tydzień czasu, gdyż po tym czasie sztuczne rzęsy zaczęły odpadać w dużej
> części z prawdziwymi.
>
> Po tygodniu bratowa skontaktowała się z usługodawcą w celu reklamacji
> usługi. Usługodawca wskazał, iż należy z taką reklamacją zgłosić się do
> grupona, bo nie wypłacił on usługodawcy jeszcze pieniędzy. Grupon w
> odpowiedzi wskazał, że skoro usługa została wykonana, to oni nie mogą już z
> tym nic zrobić, gdyż oni są tylko pośrednikiem, poza tym chroni ich
> wewnętrzny regulamin.
> Usługodawca po kolejnej rozmowie i opisie sytuacji zaproponował usunięcie
> rzęs (które w przeważającej części odpadły - w dodatku z naturalnymi), ew
> jeszcze raz przedłużenie rzęs, co nie wchodzi w rachubę, gdyż prawdziwe
> rzęsy też w dużej części wypadły.
>
> Dodatkowo dodam, że jutro tj. 3.07.br. bratowa ma chrzciny swojego dziecka,
> a drugi kupon z grupona został wykorzystany przez chrzestną, która ma
> identyczny efekt. Osoby te ze względu na większościowy brak rzęs mają na
> jutrzejszą okoliczność zniszczony wizerunek. Nie orientuję się czy jest
> szansa, aby rzęsy odrosły - nie kontaktowałem się jeszcze ze specjalistami.
>
> Co w takim przypadku może zrobić moja bratowa/chrzestna? Zwrot pieniędzy za
> usługę (wykonaną niezgodnie z opisem) wydaje się być racjonalnym. Jednakże
> co z uszczerbkiem ciała (utrata naturalnych rzęs, które być może nie
> odrosną) i pogorszeniem wizerunku danych (młodych) osób?
>
> Na jakiej podstawie można dochodzić roszczeń? Ustawa o szczególnych
> warunkach sprzedaży konsumenckiej ... wskazuje, że można dochodzić roszczeń
> dot. sprzedaży rzeczy ruchomej. W tym wypadku jest to usługa, tak więc chyba
> nie znajdzie ona zatasowania do w/w przypadku, a inna podstawa nie jest mi
> znana :/
>
> Co w przypadku, gdy usługa jest nabywana za pośrednictwem kogoś innego - w
> tym wypadku gruponu.
>
>
Czy to nie jest żart?
3333-)
--
XL
Prawda o GMO:
http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172
,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1Pr
YQPpgy
-
3. Data: 2011-07-08 12:44:36
Temat: Re: Grupon - usługa niezgodna z opisem (długie)
Od: "Priest" <paul4@_wytnij_to_go2.pl>
Niestety nie. :/