  • Data: 2006-05-05 22:40:25
    Temat: Gra online - kradzież
    Od: "Marcin" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów

    Mam następujący problem. Od około 2 lat gram w darmową gre online (mmorpg).
    Jestem w pierwszej trzydziestce graczy z kilkunastu tysiecy grajacych.
    Dzisiaj moje konto zostało okradzione z przedmiotów. Ktoś poprostu zalogował
    się na moje konto i przesłał przedmioty innej postaci. Ogólnie sprzet przeze
    mmnie posiadany w grze był cenny i cięzki do zdobycia, w końcu 2 lata na
    niego pracowałem. Przedmioty te maja wartość realna, szacowana ich wartośc
    na allegro to około 5000zł

    Mam podejrzenia kto to zrobił, nie znam tej osoby osobiście, wiem od innych
    graczy o której godzinie to mialo miejsce.

    Moje pytanie brzmi następująco, czy są jakieś skuteczne drogi do ukarania
    sprawcy. Czy warto zgłaszać tą sprawę na policję ?

    pozdrawiam