  • Data: 2005-03-31 05:10:59
    Temat: Generalny przedstawiciel, a importer
    Od: "Maciek" <m...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    moje pytanie jest następujące :
    Jeżeli na naszym rynku są produkty sprowadzane przez generalnego
    przedstawiciela np ze Stanów Zjednoczonych, posiadają badania i atesty. To
    czy ja mogę podpisać umowę z hurtownią X w USA i indywidualnie sprowadzać
    te same produkty, oklejać je polskimi etykietami i nazywać siebie Importerem
    ?
    Przedstawiciel ma podpisaną umowę z producentem, a ja z hurtownią

    pzdr Maciej