    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gdzie sie dowiem czyja wlasnoscia jest ziemia?
    Date: Sun, 25 Sep 2005 14:08:24 +0200

    Wczoraj na jednym ze spacerowych szlakow jakis facet postawil plot
    zagradzajac przejscie.

    Zasadniczo jestem zwolennikiem prywatnej wlasnosci, jednak mam pewne
    podejzenia ze gosc pobudowal ten plot nie na swoim terenie, tylko po to,
    zeby zlikwidowac ruch spacerowiczow w sasiedztwie swojego domu.

    Chcial bym sie dowiedziec gdzie moge sie udac, zeby dowiedziec sie, czy
    ten teren to faktycznie jego dzialka, czy tez moze teren
    nadlesnictwa/miasta itp i moge miec goscia nastepnym razem w pionowym
    usmiechu, a w dodatku go gdzies podkablowac ze zasieki buduje.

    Wszystko by bylo ok, gdyby nie to ze ow czlowiek byl bardzo niemily.
    Jechalem rowerem od strony lasu wyjezdzona droga lesna i nagle trafilem
    na ten plot, kazal mi sie wynosic z jego prywatnego terenu, bo mnie
    psami poszczuje.