  • 201. Data: 2021-08-28 19:20:16
    Temat: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-08-28 o 18:07, n...@o...pl pisze:

    > Tak, random z grupy prawo wie-lepiej :D

    Taki jak ty widać wie. Inaczej by nie pisał takich głupot.
    Jak ty.

    Pozdrawiam

  • 202. Data: 2021-08-28 19:33:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <r...@g...com> pisze:

    > Taki jak ty widać wie. Inaczej by nie pisał takich głupot.
    > Jak ty.

    Czy PiS ma choć jednego "swojego" profesora prawa?
    Ja tam głęboko wierze że w RP profesorów ci dostatek. W końcu taki
    Falandysz od "prawa według Wałęsy" profesorem (UW) był :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa

    --
    A. Filip

  • 203. Data: 2021-08-28 20:00:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 28.08.2021 o 18:07, n...@o...pl pisze:

    > Tak, random z grupy prawo wie-lepiej :D

    I niby kim i gdzie jesteś, randomku?

  • 204. Data: 2021-08-28 20:11:14
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 28.08.2021 o 19:33, A. Filip pisze:

    > Czy PiS ma choć jednego "swojego" profesora prawa?

    Chociażby Krysia Pawłowicz. No chyba, że musi być członkiem partii?
    Czarnek zdaje się jest profesor prawa?

  • 205. Data: 2021-08-28 20:52:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.08.2021 o 18:11, n...@o...pl pisze:

    > To czemu się dziwisz, że klient zostanie odprawiony z kwitkiem jeżeli jego nie
    > przestrzega?

    Ja jestem daleki od zdziwienia :-) Nie ja wymyśliłem doręczanie wniosków
    o uznanie za uchodźcę dowolnemu funkcjonariuszowi Straży Granicznej w
    lesie.

    --
    Robert Tomasik

  • 206. Data: 2021-08-28 23:40:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.08.2021 o 20:11, nadir pisze:

    > Chociażby Krysia Pawłowicz.

    Profesora...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 207. Data: 2021-08-28 23:46:17
    Temat: Re: "bezpośrednio z terytorium, na którym ich życiu lub wolności zagrażało niebezpieczeństwo w rozumieniu artykułu 1,"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Powiem więcej. Co na temat wolności, czy dobrobytu mogą powiedzieć
    > osoby, które przyleciały tam z Syrii

    A co na temat wolności, czy dobrobytu mogą powiedzieć Polacy, którzy
    emigrują z tego grajdoła właśnie do dobrobytu? Skąd oni wiedzą, że tam
    jest lepiej niż w Polsce?

    > i próbują przejść o Polski? Albo
    > wiedzą, ze tam jest źle - ale po co zatem tam lecą? Albo nie wiedzą nic
    > na ten temat.

    Może tam lecą, bo uznali, że to jedyny sposób na dotarcie do dobrobytu,
    a ten kraj niestety jest po drodze? Może gdyby mieli możliwość polecieć
    do kraju dobrobytu bezpośrednio, to by to zrobili?
    Tak trudno to zrozumieć?
    No tak, w twoim przypadku rzeczywiście trudno.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 208. Data: 2021-08-29 01:50:06
    Od: n...@o...pl

    RadoslawF <r...@g...com> napisał(-a):

    > Nie jedyny ale poważny.

    W Korei też nie rozstrzeliwują. Płn. -- jakbyś nie ogarnął.
    W Afganistanie też.

    > Ja tobie też. Zaślepienia.

    Ja tobie bycia ciamajdą i bezwolną intelektualnie kukłą. Wyborca idealny.

  • 209. Data: 2021-08-29 01:50:51
    Od: n...@o...pl

    RadoslawF <r...@g...com> napisał(-a):

    > Taki jak ty widać wie. Inaczej by nie pisał takich głupot.

    Oj, chłoptaś zagięty zaczyna robić pod siebie :)

    > Jak ty.

    :)) Zerowiec jesteś i wiesz o tym.

  • 210. Data: 2021-08-29 01:52:26
    Od: n...@o...pl

    nadir <n...@h...org> napisał(-a):

    > Chociażby Krysia Pawłowicz.

    Krysia nie jest profesorem prawa.
    A Czarnek to chyba po KUL o ile w ogóle.