eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
  • Data: 2012-10-22 19:16:13
    Temat: Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
    Od: jedrus <j...@w...btx.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .... i to stwierdzenie przytoczyłem dzisiaj sądowi w czasie rozprawy
    dotyczącej fotki mojego auta.
    Zdziwiłem się gdy usłyszałem od przedstawiciela wymiaru
    niesprawiedliwości, że rok temu kiedy sfocono mi autko rzecznik tak nie
    twierdził.
    Dodam, że sąd i przedstawiciel SM byli głusi na moje uwagi złego
    oznakowania drogi 2 pasmowej z 2 pasami ruchu w każdą ze stron.
    Zapytałem jak miałem widzieć znak ograniczenia, gdy jechałem lewym pasem
    a po prawej 3-4 zawalidrogi z Białorusi a wysięgników z oznakowaniem nad
    jezdnią brak.
    Fotkę zrobiono mi właśnie na prawym pasie jak już zjechałem po
    wyprzedzeniu tych tirów.
    Powiedziałem też sądowi, że stała jazda z prędkością 100km/h prawym
    pasem nie jest możliwa ze względu na zawalidrogi ale jak grochem o ścianę.
    Przed rozprawą pojechałem specjalnie na miejsce zbrodni żeby potwierdzić
    to co powyżej. Tym razem wiedziałem ze fotoradar wycelowany jest w las
    więc wyprzedzałem (jadąc lewym pasem) śmieciarę ale z przepisową
    prędkością (60). Co mi się dostało od kierowców po zjechaniu na prawy
    pas przed śmieciarę, nie życzę nikomu.
    Wynegocjowałem dzisiaj zniżkę do 150 zeta i nie wiem czy babrać się
    dalej w sadowym gównie czy dać sobie spoksa?
    Pewnie już za kilka dni dostanę wyrok i żądania zapłaty więc mam czas na
    przemyślenia.
    Można to wyzerować?
    Ta droga, to podobno "SŁYNNY" Trakt Brzeski

    --
    jedrus
    Kto nie szanuje i nie ceni swojej przeszłości, ten nie jest godzien