  • 1. Data: 2009-12-01 07:21:07
    Temat: Fotoradar a teren zabudowany
    Od: Krzysiek <g...@w...pl>

    Witam. W sierpniu jechałem sobie przez pewną miejscowość A do
    następnej miejscowości B. W miejscowości A stał sobie fotoradar.
    Wracając strzelił mi fotkę. Zdjęcie przyszło do domu. Zastanawiałem
    się dlaczego przekroczyłem prędkość i pojechałem sprawdzić jak to
    wygląda w praktyce. Okazuje się że wyjeżdżając z miejscowości B jest
    znak koniec terenu zabudowanego natomiast wjeżdżając do miejscowości A
    takiego znaku nie ma. Miejscowość A liczy może z 5 domów troche
    rozstrzelonych. Pierwszy raz też jechałem tą drogą. Mandatu nie
    przyjąłem. Sprawa poszła do sądu, sąd nałożył 200 zł mandatu. Czy jest
    sens dalej się odwoływać? Czy odpuścić sobie i zapłacić?

  • 2. Data: 2009-12-01 07:28:01
    Temat: Re: Fotoradar a teren zabudowany
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > przyjąłem. Sprawa poszła do sądu, sąd nałożył 200 zł mandatu. Czy jest
    > sens dalej się odwoływać? Czy odpuścić sobie i zapłacić?

    Jest sens.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-01 07:36:53
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    > Jest sens.

    Zrób zdjęcia... bo nagle pojawi się jakiś znak jak zauważą błąd.

  • 4. Data: 2009-12-01 07:40:39
    Od: spp <s...@o...pl>

    Lukasz pisze:

    > Zrób zdjęcia... bo nagle pojawi się jakiś znak jak zauważą błąd.

    Tylko że opis jest nieźle zamieszany.

    - jechał z A do B ale ... wracając;
    - na końcu miejscowości stał znak 'koniec tereny zabudowanego' a na
    początku następnej - nie. A może stał znak 'początek terenu zabudowanego'?

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-12-01 08:16:07
    Od: Krzysiek <g...@w...pl>

    > Tylko e opis jest nie le zamieszany.
    >
    > - jecha z A do B ale ... wracaj c;
    > - na ko cu miejscowo ci sta znak 'koniec tereny zabudowanego' a na
    > pocz tku nast pnej - nie. A mo e sta znak 'pocz tek terenu zabudowanego'?
    >
    > --
    > spp

    Nie ma żadnego znaku który by ograniczał prędkość. Jest tylko ustąp
    pierwszeństwa przejazdu. Po prostu dojeżdżam do skrzyżowania, skręcam
    w lewo i po ok 200 metrach bach, fotka.

  • 6. Data: 2009-12-01 09:43:13
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    >przyjąłem. Sprawa poszła do sądu, sąd nałożył 200 zł mandatu. Czy jest

    Też czekam na wyrok sądu.
    Czy sąd naliczył jakieś koszty procesowe itp czy tylko "goły" mandat

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-12-01 09:50:58
    Od: Krzysiek <g...@w...pl>

    On 1 Gru, 10:43, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Krzysiek" <g...@w...pl> napisa w wiadomo
    cinews:c85e97ae-d1c9-4a87-9973-09d65046f231@e23g2000
    yqd.googlegroups.com...

    > Te czekam na wyrok s du.
    > Czy s d naliczy jakie koszty procesowe itp czy tylko "go y" mandat
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Na razie przysZEDŁ wyrok nakazowy 200 zł bez kosztów( niezastosowanie
    się do znaku teren zabudowany), czyli tyle ile mandat 82/50.I teraz
    czy jest sens się odwoływać?

  • 8. Data: 2009-12-01 10:00:00
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 01:50:58 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

    > Na razie przysZEDŁ wyrok nakazowy 200 zł bez kosztów( niezastosowanie
    > się do znaku teren zabudowany), czyli tyle ile mandat 82/50.I teraz
    > czy jest sens się odwoływać?

    No przecież mówisz że tam tego znaku NIE MA FIZYCZNIE.
    Skoro go nie ma - rób fotografie, filmy z datami, z gazetą w kadrze by było
    widać datę tego rejonu że po prostu tego znaku nie ma. Odwoływałbym się -
    przecież no litość boską - jak nie ma znaku to jak może być???

  • 9. Data: 2009-12-01 10:03:53
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 1 Dec, 10:00, Herald <h...@o...eu> wrote:
    > Dnia Tue, 1 Dec 2009 01:50:58 -0800 (PST), Krzysiek napisa (a):

    > No przecie m wisz e tam tego znaku NIE MA FIZYCZNIE.
    > Skoro go nie ma - r b fotografie, filmy z datami, z gazet w kadrze by by o
    > wida dat tego rejonu e po prostu tego znaku nie ma. Odwo ywa bym si -
    > przecie no lito bosk - jak nie ma znaku to jak mo e by ???

    Jak taki niepewny - to niech placi :)

  • 10. Data: 2009-12-01 10:08:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > widać datę tego rejonu że po prostu tego znaku nie ma. Odwoływałbym się -
    > przecież no litość boską - jak nie ma znaku to jak może być???

    Niech przejedzie się tą drogą i nagra na kamerę. Żeby nie było potem
    zarzutu, że na zdjęciach co prawda znaku nie ma, ale 3 metry wcześniej był.

    --
    Liwiusz