  • 21. Data: 2009-12-01 21:08:11
    Temat: Re: Fotoradar a teren zabudowany
    Od: spp <s...@o...pl>

    r...@m...com pisze:

    > Dobra kamera, najlepiej HD, przejdz sie tym odcinkiem i trzymając z boku
    > dzisiejsze wydanie jakiejś gazety nagraj i wrzuć na youtube - w razie czego
    > będzie niezbity dowód że znaku nie było,

    ... co najwyżej że w dniu nagrania nie było.

    --
    spp

  • 22. Data: 2009-12-02 07:33:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    spp pisze:

    > ... co najwyżej że w dniu nagrania nie było.

    No właśnie... Gość dostał mandat, nie chce płacić, więc jeszcze znak
    urwał i teraz wszyscy zapłacimy za urwany znak.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2009-12-02 18:17:42
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 01.12.2009 08:21 użytkownik Krzysiek napisał :
    > Witam. W sierpniu jechałem sobie przez pewną miejscowość A do
    > następnej miejscowości B. W miejscowości A stał sobie fotoradar.
    > Wracając strzelił mi fotkę.

    Dokąd wracał fotoradar?

    > Zdjęcie przyszło do domu. Zastanawiałem się dlaczego przekroczyłem
    > prędkość i pojechałem sprawdzić jak to wygląda w praktyce. Okazuje
    > się że wyjeżdżając z miejscowości B jest znak koniec terenu
    > zabudowanego

    Skąd wyjeżdżał znak B?

    > natomiast wjeżdżając do miejscowości A takiego znaku nie ma.

    Dokąd wjeżdżał znak A?
    BP NMSP

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl