  • Data: 2003-11-02 13:16:10
    Temat: Fotografie
    Od: "Piotr Serwin" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Mam pewien problem.W ubiegłym roku uczęszczałem do Liceum
    Katolickiego.Działałem w samorządzie itp.
    Jednakże gdy moi rodzice popadli w konflikt z dyrekcją szkoły o kwesteie
    finansowe (zatajano na co szły pieniądze z czesnego) stosunke szkoły
    diametralnie się zmienił.
    Od lutego 2003 roku jestem uczniem inej szkoły.Lecz w/w szkoła katolicka
    wykorzystuje w folderach,na stronie internetowej,na gazetkach ściennych moje
    fotografie.Są to fotki na których widać mnie wyraźnie niekiedy w
    towarzystwie dyrekcji,szkolnych gości itp.
    Mnie się to nie podoba.Chciałbym aby te fotografie jak najszybciej zniknęły
    gdzyż nie życzę sobie aby moja postać widniała na stronach www itp.
    Czy mogę żądać od dyrekcji szkoy usunięcia zdjęć,ew.zamazania mojej postaci
    na fotografiach na których jestem ?
    Jak mogę to robić,jak to uzasadniać ?
    Będe wdzięczny za wszelkie porady

    Pozdrawiam Szanowch Grupowiczów