  • Data: 2009-11-03 15:39:37
    Temat: Egzekwowanie umowy od sprzedawcy
    Od: "Ath" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W skrócie: problem z wyegzekwowaniem od sprzedawcy z Allegro wywiązania się z
    umowy.
    Zamówiłem zabawkę dla dziecka za 65 zł + 28 zł koszty wysyłki paczką zwykłą
    poczty polskiej. Zapłaciłem zaraz po zakupie w dniu 04.10 i spokojnie czekałem
    aż do 24.10. Wtedy napisałem maila do sprzedawcy, że paczka nie przychodzi.
    Sprzedawca odpisał, że wróciła z adnotacją "adresat nieznany" (ciekawe, że sam
    się nie pofatygował o tym mnie powiadomić). W związku z zaistniałą sytuacją
    poprosiłem go o zwrot pieniędzy, na co odpowiedział (w serii maili):
    że on się wywiązał, reklamację to mam do poczty polskiej i on w drodze
    ułatwienia mi życia złoży reklamację - i mam czekać 30 dni.
    Nie chcąc ciągnąć wątku kto zawalił:poczta czy on (ja adres podałem
    prawidłowy), poprosiłem więc o zwrot 65 zł za zabawkę, a na resztę godzę się
    poczekać na pocztę. Sytuacja przecież jest taka, że on ma zarówno moje
    pieniądze, jak i towar. Nie uzyskałem odpowiedzi, nie podał mi też numeru
    nadania, o który prosiłem.

    Pytanie: co powinienem dalej zrobić, żeby swoje pieniądze jak najszybciej
    odzyskać.

    Pozdrawiam,
    A.