eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekwowanie umowy od sprzedawcy › Re: Egzekwowanie umowy od sprzedawcy
  • Data: 2009-11-04 09:35:23
    Temat: Re: Egzekwowanie umowy od sprzedawcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ath pisze:
    >> [ciach]
    >> Sprzedawca odpisał, że wróciła z adnotacją "adresat nieznany" (ciekawe, że sam
    >> się nie pofatygował o tym mnie powiadomić). W związku z zaistniałą sytuacją
    >> poprosiłem go o zwrot pieniędzy, na co odpowiedział (w serii maili):
    >> że on się wywiązał, reklamację to mam do poczty polskiej i on w drodze
    >> ułatwienia mi życia złoży reklamację - i mam czekać 30 dni.
    >> [ciach]
    >> A.
    >
    > A co sądzicie o poniższym wątku? Kto jest mi winien pieniądze za przesyłkę:
    > poczta czy wysyłający sprzedawca?


    Winna jest poczta. Sprzedawca powinien wysłać jeszcze raz, a od
    poczty zażądać zwrotu opłaty za niewykonaną poprawnie usługę. Miałem
    niedawno taki przypadek i właśnie tak to zostało wykonane.

    A jak sprzedawca jest burakiem, to tak nie zrobi.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1