  • Data: 2007-07-21 08:54:24
    Temat: EOS firma windykacyjna
    Od: "Maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widzę tutaj parę wątków na temat windykacji
    przez firmy zewnętrzne więc może i ja dodam parę słów.
    Od 3 miesięcy przyczepiła mi się firma zwana EOS.
    Trąbią że mam im zapłacić za fakturę TPSA
    z 2004 roku. Notabene według mojego uznania
    taka faktura została zapłacona - oni twierdzą inaczej.
    Ale to jeszcze pół biedy. A niechby sobie twierdzili,
    gdyby to robili w sposób cywilizowany !
    Dzwoni do mnie jakaś baba średnio dwa razy w tygodniu.
    Jak zacznie dzwonić ta suka - bo inaczej powiedzieć
    się nie da - to dzwoni w jednym dniu pod rząd z 20 razy
    i usilnie chce wymusić na mnie abym przyznał się do długu !
    Jak mówiłem. Lałbym to sikiem prostym, gdyby robili
    to z klasą. Ale ich poziom to totalne chamstwo.
    Wkur... się na maxa gdy ta suka
    zaczeła krzyczeć na moją żonę i wykrzyczała,
    że i tu cytat: "umieszczę ogłoszenie w prasie i internecie,
    że jesteś dziwką!!!" i pare innych grozb oraz epitetow.

    Zawiadomienie do prokuratury wraz z materialem
    dowodowym juz przygotowane...