  • Data: 2007-07-22 11:54:36
    Temat: Re: EOS firma windykacyjna
    Od: medelin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lip, 10:54, "Maciek" <m...@o...pl> wrote:
    > Widzę tutaj parę wątków na temat windykacji
    > przez firmy zewnętrzne więc może i ja dodam parę słów.
    > Od 3 miesięcy przyczepiła mi się firma zwana EOS.
    > Trąbią że mam im zapłacić za fakturę TPSA
    > z 2004 roku.

    Witam,
    Miałem identyczną sytuację z EOS, są moim zdaniem świetni...
    Przeszedłem etap telefonowania i kartek pocztowych, który jest u nich
    następny, już jakiś czas temu.
    Następne są u nich pisma - że np. wysyłają sobie 'fotografa' coby
    fotografował dobytek w ramach wyceny majątku - bzdura ewidentna niby,
    gdyby nie to,
    iż w kolejnym pismie można się dowiedzieć się iż ten cały fotograf był
    i fotografował rzeczywiście ... w moim wypadku m in. stodołę, dom i
    jego piętra oraz wychodek :) - mieszkam w bloku ....
    Kilka dni temu przyszło kolejne pismo - tym razem że ustanowią
    kuratora i to spośród sąsiadów ...