  • 11. Data: 2007-12-13 21:49:38
    Temat: Re: Dzielnicowy i rzekome wykroczenia [CP p.m.s]
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    emes pisze:

    > a jesli nie pamietam, przeciez nie musze pamietac, tym bardziej prowadzic
    > ewidencji uzytkownikow, nie potrafie wskazac i koniec. Ja w tym czasie bylem
    > w pracy

    Według mnie musisz się lepiej wysilić i wymyślić coś mądrzejszego jako
    linie obrony. Bo w to co do tej pory piszesz, to chyba nikt nie uwierzy.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 12. Data: 2007-12-13 21:50:23
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "emes" <z...@n...zawsze.pl> wrote
    > a jesli nie pamietam, przeciez nie musze pamietac, tym bardziej prowadzic
    > ewidencji uzytkownikow, nie potrafie wskazac i koniec. Ja w tym czasie
    > bylem w pracy

    W tym problem, że zgodnie z prawem o ruchu drogowym powinieneś wskazać komu
    powierzasz, nie ma, że nie prowadzisz ewidencji. No ale ilu tych kierowców
    wchodzi w grę, chyba jakoś możesz ograniczyć listę jakoś, nie?

  • 13. Data: 2007-12-13 21:56:26
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

    Użytkownik "emes" <z...@n...zawsze.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie nie kwalifikuja tylko na zabranie pj.
    > Kwestia taka, ze mnie nie bylo wtedy w miescie gdzie dokonano tego czynu,
    > fotoradarow tam nie bylo, w aucie zawsze jest CB, wiec nawet gdyby ktos
    > jechal to raczej o 'utrudnieniach' na trasie wiedzial, a rzekoma sprawa
    > miala miejsce w dodatku w miescie.
    > Nie znam zadnego kamikadze ktory prowadzilby moj samochod.
    > Dzielnicowy zostal skierowany do mojego aktualnego miejsca pobytu, ale od
    > 2
    > tygodni cisza.
    > Dowiedzialem sie o tym przed chwila wiec pozostaje na dzis wiele

    reasumujac to co mi radzicie w tym momencie robic,
    - isc na komende w miejscu zameldowania
    - isc na komende w miejscu zamieszkania, od jutra zameldowania
    - nigdzie nie isc

  • 14. Data: 2007-12-13 22:15:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fjs98r$dja$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    > Czemu zatrzymaniem?

    Bo może się okazać, że będzie poszukiwany :-)

  • 15. Data: 2007-12-13 22:28:36
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "emes" <z...@n...zawsze.pl> wrote
    > reasumujac to co mi radzicie w tym momencie robic,
    > - isc na komende w miejscu zameldowania
    > - isc na komende w miejscu zamieszkania, od jutra zameldowania
    > - nigdzie nie isc

    A wzywa Cię ktoś..?
    Dostaniesz pytanie" "Kto prowadził?" Co odpowiesz?
    -"Nie wiem"
    To dostaniesz poproszony o ograniczenie liczby osób i inne szczególy i
    zainteresują się Tobą, bo coś kręcisz. Za nie wskazanie kierującego mandat.

  • 16. Data: 2007-12-13 22:32:14
    Od: "emes" <z...@n...zawsze.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fjsbmi$ek9$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "emes" <z...@n...zawsze.pl> wrote
    >
    > A wzywa Cię ktoś..?

    czyli, nie pytany sie nie odzywa.
    w takim razie siedze cicho milczac?

  • 17. Data: 2007-12-13 22:41:39
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    emes pisze:
    > A pytanie brzmi, co jest grane ?

    pord na ten temat: art 78.4

    "Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec."

    I tyle. Jak będziesz miał żadanie, powiedz jeśli wiesz. Jeśli nie wiesz,
    nie mów. Póki nie ma żądania śpij spokojnie

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 18. Data: 2007-12-13 23:05:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    emes wrote:
    > a jesli nie pamietam, przeciez nie musze pamietac

    pamiętać nie musisz.
    musisz wiedzieć, jeśli nie pamiętasz to sobie zapisuj.

    Temat wałkowany na grupie 1000 razy, więc poczytaj archiwum zanim
    zaczniesz dyskusję.
    , tym bardziej prowadzic
    > ewidencji uzytkownikow, nie potrafie wskazac i koniec. Ja w tym czasie bylem
    > w pracy

    to zostaniesz ukarany za to, że nie potrafisz wskazać i cześć.

  • 19. Data: 2007-12-13 23:06:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    emes wrote:
    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:fjsbmi$ek9$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    >
    > czyli, nie pytany sie nie odzywa.
    > w takim razie siedze cicho milczac?

    metoda strusia jest bardzxo zawodna, a problemy narastają.

  • 20. Data: 2007-12-14 09:19:43
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    emes pisze:

    > nie wiem, to rzekomo bylo 24 pazdziernika, a dzielnicowy podobno byl ale 2
    > tygodnie temu.

    Nie wiesz gdzie były kluczyki od Twojego samochodu ?? To może jednak to
    byłeś Ty, tylko nie pamiętasz ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio