  • 1. Data: 2007-12-13 18:43:42
    Temat: prawo autorskie - posiadanie utworu przez współautora
    Od: Paweł <p...@b...spamu.pl>

    Jestem współautorem aplikacji internetowej (strony www, którą można
    traktować jako program komputerowy - skrypty PHP, JS). Stworzyłem
    wszystko poza grafiką.

    Majątkowe prawa autorskie, do całości utworu zostaną przekazane osobie
    trzeciej.

    Co w takiej sytuacji przysługuje mi na podstawie osobistych praw autorskich?
    Mogę posiadać całość utworu, czy tylko tą część którą stworzyłem
    (wszystko poza grafiką)?

    Paweł