  • 1. Data: 2007-12-13 19:00:56
    Temat: aneks do umowy o pracę na czas określony - czy jest traktowany jako nowa umowa?
    Od: Ewelina <e...@n...wysylaj.spamu.net>

    Chcę podpisać z pracodawcą aneks do umowy o pracę na czas określony.

    Zmianie ulegnie wysokość płacy, inne warunki pracy, oraz termin wypłaty
    wynagrodzenia - w obecnie obowiązującej umowie, jest podany termin
    wypłaty, jednak uzgodniliśmy, że ulegnie on zmianie. Termin na który
    zawarta jest umowa nie ulegnie zmianie.

    Czy taki aneks do umowy będzie traktowany jako podpisanie kolejnej umowy
    na czas określony?

    Chodzi mi o to, że trzecia z kolei umowa na czas określony traktowana
    jest jako umowa o pracę na czas nieokreślony. Tego bym nie chciała
    głównie z powodu, że ulegnie wydłużeniu czas wypowiedzenia umowy. Teraz
    jest 2 tygodnie i w razie potrzeby pozwala to na szybkie rozstanie się z
    pracodawcą.

    Ewelina