  • 1. Data: 2007-12-13 18:06:28
    Temat: VAT i cło za paczkę z UE
    Od: Maciek <e...@p...fm>

    Witam

    Ostatnio kupiłem w sklepie z siedzibę we Francji towar który
    przeznaczony jest do odsprzedarzy. Część towaru przyszła paczką z Chin i
    w UC została oclona, zapłacony został podatek VAT i cło. Druga paczka
    przyjechała z Francji i nie została przez firmę kurierską oclona tylko
    dostarczona bez żadnych opłat. Prowadzę DG (ryczałt bez VAT) czy mogę
    mieć problemy z US ?

    Pozdrawiam

    Maciek

  • 2. Data: 2007-12-16 01:20:13
    Temat: Re: VAT i cło za paczkę z UE
    Od: stebi <""michals\"@nielubie spamu.pl">

    Maciek pisze:
> [...]
    > przyjechała z Francji i nie została przez firmę kurierską oclona tylko
    > dostarczona bez żadnych opłat. Prowadzę DG (ryczałt bez VAT) czy mogę

    Nie, bo nie ma cła w UE.

    pozdr.
    stebi