  • 121. Data: 2023-10-31 21:50:38
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie jest to jedyny możliwy scenariusz. A jeśli BMW jechało środkowym.
    > Zbliżając się do KIA błysło światłami, by zwrócić uwagę, że będzie
    > środkowym wyprzedzać.

    Czyli nie tylko winny spowodowania wypadku, ale jeszcze idiota?
    Widziałeś kiedykolwiek żeby jakikolwiek zapierdalacz tak robił?
    Po chuj wymyślać tak skrajnie nieprawdopodobne scenariusze?

    To nadal nie jest wina kia, że kretyn w bmw tak robił.

    > KIA odebrała to jako żądanie ustąpienia lewego
    > pasa i wjechało na prawy pas

    Po chuj się z idiotą szarpać? Niech kretyn jedzie. Ja tak robię,
    zjeżdżam i mam nadzieję, że się sam za chwilę gdzieś rozpierdoli zanim
    kogoś zabije.

    > - czego robić nie powinna.

    Nie powinien bmw zapiedalać i błyskać światłami. Reszta to konsekwencje.

    > BMW nie mogąc
    > już wyhamować podjęło próbę zmiany pasa na lewy,

    Aaaa... no to skoro bmw nie mógł już zahamować, bo zapierdalał, to wina
    kia, że bmw nie mógł zahamować, bo zapierdalał?
    Genialne.

    To tak samo jak z tą winą rowerzysty, że bandyta z czołgu do niego strzelał?
    Widać wzorzec w twoim "rozumowaniu". Nic dziwnego, że ludzie tworzą
    dowcipy o takich jak ty.

    > ale brakło dystansu

    I to wina kia, że brakło dystansu?

    > i uderzyło prawym bokiem w tył pojazdu na pasie środkowym. Mnie te ślady
    > do takiego scenariusza pasują.

    No właśnie. To scenariusz ewidentnej winy bmw.

    > Czy nadal uważasz, że winę za wypadek
    > ponosi BMW?
    > Nie pytam o przekroczenie prędkości, bo to wykroczenie.
    > Pytam o winę za spowodowanie wypadku.

    Podejrzewam, że uciekłeś z psychiatryka i próbujesz ukraść tożsamość
    jakiegoś funkcjonariusza.
    Piszesz co odpierdala na drodze bmw, a potem twierdzisz, że to wina kia,
    że bmw to odpierdala.
    To nie jest normalne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 122. Data: 2023-10-31 22:02:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > A czemu miałby coś takiego zakładać?

    Bo tak napisałeś.
    "KIA nie powinna mu zajechać drogi na środkowym nawet, jak "zapierdalał
    znacznie szybciej niż był w stanie kontrolować bolid"
    a może nawet zdecydowanie wówczas."
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Znowu nie napisałeś tego co napisałeś?

    Żeby komuś "zdecydowanie wówczas" zajechać drogę, to trzeba najpierw
    założyć, że ten ktoś nie kontroluje swojego pojazdu.
    Nie rozumiesz nawet tego, co sam piszesz?
    (Nie odpowiadaj, to pytanie retoryczne.)

    > Jak wyjeżdżasz komuś na czerwonym
    > świetle to on ponosi winę, bo ne kontrolował "swojego bolidu"?

    Kia nie wyjechała na czerwonym świetle.
    A skoro chcesz się trzymać tej kolejnej twojej analogii z dupy, to było
    wręcz przeciwnie. Kia zjechała z czerwonego światła (mruganie światłami
    - ustąpiła mu drogę), a mimo tego dostała od niego strzał w dupę.
    Nie dość, że kierowca bwm bezprawnie włączył "czerwone światło" (zaczął
    błyskać światłami), to jeszcze i tak zabił ludzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 123. Data: 2023-10-31 22:12:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie jest to jedyny możliwy scenariusz. A jeśli BMW jechało środkowym.

    To przeczą temu śladu zostawione przez BMW.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-10-31 22:13:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, czy inaczej, to nikt z nas nie ma zielonego pojęcia, co się tam
    > wydarzyło tak naprawdę.

    Alez wiemy. Zostały ślady na asfalcie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 125. Data: 2023-10-31 22:16:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeżeli BMW uderzyło prawym przodem to by wskazywało, że poprzedzający
    > pojazd był od niego bardziej na prawo (patrząc w kierunku jazdy). Jak
    > sam piszesz, raczej środkowym pasem wcześniej nie jechał. Zresztą całe
    > zdarzenie miałoby niewielki sens, bo BMW by sobie lewym pasem
    > przemknęło, jak obok wielu innych pojazdów.

    A jednak pierdolnął. Skoro pierdolnął to w coś co tam było. Skoro tam
    było to znaczy że tam było.

    > Skoro KIA była na lewym, a BMW uderzyło w nią na środkowym prawym
    > przodem, to bez wątpienia słuszna jest Twoja koncepcja, że musiała tam
    > przejechać. Problem w tym, że jeśli ów środkowy był zajęty przez BMW, no
    > to nie powinna zjeżdżać.

    Problem w tym, że ślady mówią że nie był zajęty a go zajmował.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2023-10-31 22:18:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli BMW miało zamiar w to KIA uderzyć,

    Aż tak daleko bym nie poszedł w założeniach. Podobnie jak zółta meganka
    niekoniecznie w zamierzeniach chciała koniecznie pierdolnąć w murek.
    Wyszło jak wyszło.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2023-10-31 22:27:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Skąd to wiadomo?

    Z wykopalisk.

    > Widać, że nie jeździsz po autostradach.

    Widać, że jesteś idiotą.

    > Takich oszołomów, co to jadą
    > lewym pasem i błyskając światłami spychają wszystkich jest masa. Nawet
    > nie patrzą, czy poprzedzający je pojazd ma gdzie zjechać.

    I równocześnie nie przeszkadza ci to twierdzić, że to wina tego
    poprzedzającego pojazdu.

    Bez wątpienia jesteś idiotą.

    > To jest bardzo prawdopodobne. Ja uważam, ze to najbardziej
    > prawdopodobne. Tylko to nie wyjaśnia koncepcji zajechania drogi. To
    > koncepcja w myśl której nikt nikomu drogi nie zajeżdżał, tylko KIA "zbyt
    > wolno" opuszczała lewy pas i BMW nie wyhamowało.

    Bo bmw za wolno mrugał. Gdyby szybciej mrugał, to by kia szybciej
    zjechała. A jakby bmw zamontował sobie stroboskop, to kia na bank by się
    teleportowała na sąsiedni pas.
    Ręce opadają...

    Nie, to bmw zbyt szybko zapierdalało i dlatego nie wyhamowało.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 128. Data: 2023-10-31 22:38:50
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jedziesz lewym pasem. Błyskasz,

    Pierdolisz. Nie błyskam, bo nie zapierdalam 300 km/h.
    Po drugie, nie błyskam, bo mam mózg i nie uważam, że zdjęcie nogi z
    gazu, albo nawet przyhamowanie, to ujma na honorze i powód do wstydu.

    > by poprzedzający Cie zjechał, bo
    > powinien jechać prawym, a jedzie lewym.

    Chuj mnie obchodzi, co on powinien. Skoro jedzie lewym, a powinien
    prawym, to najwyżej dostanie mandat, a ja nie jestem od wymierzania
    sprawiedliwości na drodze oślepiając kogoś w nocy światłami we wstecznym
    lusterku.

    Skoro jedzie lewym, a powinien jechać prawym, to znaczy, że ma prawy wolny.
    A to znaczy, że ja też mam prawy wolny, więc skoro jadę prawym, to po
    chuj mam błyskać komuś, kto jedzie lewym, skoro ja jadę prawym?

    > KIA zaczyna zjeżdżać. To po co
    > za nim podążasz?

    Nie podążam. Przecież jadę prawym, skoro prawy jest wolny.

    > Przypilnować, czy zjechał?

    A niech sobie jedzie tym lewym. Co mnie to obchodzi?
    Ja mam prawy wolny, to jadę prawym

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 129. Data: 2023-10-31 22:43:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > No chyba, że jechał środkowym pasem, no to miał prawo, ale wówczas KIA nie powinna
    mu
    > zajechać drogi.

    Ale nie jechał środkowym.
    To po co zmyślać, co by było gdyby?

    > Błyskanie światłami mogło być formą ostrzeżenia, by KIA uważała, bo
    > idiota jedzie środkowym. Zaś KIA uznała, że mu ustąpi lewy pas. No to
    > BMW próbowało przeskoczyć na lewy.

    Aha... ślady hamowania są z lewego na środkowy, ale bmw próbowało
    zjechać ze środkowego na lewy.

    Niby już się przyzwyczaiłem, ale nadal mnie zadziwiasz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 130. Data: 2023-10-31 23:00:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jakby BMW nie było, to może by i wypadek był, ale nie z jego udziałem,
    > bo by go nie było. Więc nie wymyślaj bzdurnych scenariuszy.

    LOL

    > Co do przepisowej jazdy BMW, to już trzeba by się głębiej zastanowić.
    > Nie wiemy, z jaką prędkością jechałaby KIA. Zakładając, że jechało
    > wolniej od BMW, czyli powiedzmy 110 km/h, a BMW 140 km/h zajechanie
    > mogłoby spowodować podobny w skutkach wypadek.

    Ale po co wymyślasz bzdurne scenariusze, skoro wiadomo ile bmw jechało?
    A już na pewno wiadomo z jaką prędkością przyjebało w kia...
    I wiadomo jak był skutek. A nie jaki mógłby spowodować.

    > Zakładając, że obydwa samochody jadą 140 km/h, to oczywiście by do
    > wypadku nie doszło,

    To czego jeszcze nie rozumiesz?

    > ale to jest dyskusja na poziomie wpływu decyzji  o
    > wyjeździe. Zarówno kierujący KIA, jak i BMW mogli zadecydować, że nie
    > pojadą w ogóle i trudno któremukolwiek z nich postawić zarzut, że
    > decydując się na wyjazd spowodowali wypadek.

    I nie przeszkadza ci to w dywagacjach, co by było gdyby... "powiedzmy
    110 km/h, a BMW 140 km/h"

    Ręce opadają.

    > Przekroczenie prędkości nie jest automatycznie przyczyną wypadku samo w
    > sobie,

    Nie jest. Przekroczenie prędkości nie jest.
    Ale trzeba mieć coś z deklem, żeby nie widzieć różnicy między
    przekroczeniem prędkości, a zapierdalaniem samochodem z prędkością
    startującego odrzutowca.
    I nie dostrzegać związku z wypadkiem.

    > bo przecież wiadomo, że on kupę kilometrów w ten sposób
    > przejechał i nikogo nie zaczepił.

    Już ci to tłumaczyłem: to tak samo jak kia.
    I gdyby bmw nie zapierdalało, to ta kia kolejne kilometry też bez
    wypadku by przejechała.

    Odrzutowce też zwykle robią kupę kilometrów bez wypadku, ale nie jeżdżą
    po autostradach. Zgadnij dlaczego.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr