    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Tue, 31 Oct 2023 21:50:38 +0100
    <uhp5j5$2ui$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uhp637$jea$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <uhqss2$2ui$6$RTomasik@news.chmurka.net> <uhr49q$13462$1@dont-email.me>
    <uhr5a5$2ui$16$RTomasik@news.chmurka.net>
    <169f1046x4auc$.1eu3jezw5tr3c$.dlg@40tude.net>
    <uhrlqi$2ui$25$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Nie jest to jedyny możliwy scenariusz. A jeśli BMW jechało środkowym.
    > Zbliżając się do KIA błysło światłami, by zwrócić uwagę, że będzie
    > środkowym wyprzedzać.

    Czyli nie tylko winny spowodowania wypadku, ale jeszcze idiota?
    Widziałeś kiedykolwiek żeby jakikolwiek zapierdalacz tak robił?
    Po chuj wymyślać tak skrajnie nieprawdopodobne scenariusze?

    To nadal nie jest wina kia, że kretyn w bmw tak robił.

    > KIA odebrała to jako żądanie ustąpienia lewego
    > pasa i wjechało na prawy pas

    Po chuj się z idiotą szarpać? Niech kretyn jedzie. Ja tak robię,
    zjeżdżam i mam nadzieję, że się sam za chwilę gdzieś rozpierdoli zanim
    kogoś zabije.

    > - czego robić nie powinna.

    Nie powinien bmw zapiedalać i błyskać światłami. Reszta to konsekwencje.

    > BMW nie mogąc
    > już wyhamować podjęło próbę zmiany pasa na lewy,

    Aaaa... no to skoro bmw nie mógł już zahamować, bo zapierdalał, to wina
    kia, że bmw nie mógł zahamować, bo zapierdalał?
    Genialne.

    To tak samo jak z tą winą rowerzysty, że bandyta z czołgu do niego strzelał?
    Widać wzorzec w twoim "rozumowaniu". Nic dziwnego, że ludzie tworzą
    dowcipy o takich jak ty.

    > ale brakło dystansu

    I to wina kia, że brakło dystansu?

    > i uderzyło prawym bokiem w tył pojazdu na pasie środkowym. Mnie te ślady
    > do takiego scenariusza pasują.

    No właśnie. To scenariusz ewidentnej winy bmw.

    > Czy nadal uważasz, że winę za wypadek
    > ponosi BMW?
    > Nie pytam o przekroczenie prędkości, bo to wykroczenie.
    > Pytam o winę za spowodowanie wypadku.

    Podejrzewam, że uciekłeś z psychiatryka i próbujesz ukraść tożsamość
    jakiegoś funkcjonariusza.
    Piszesz co odpierdala na drodze bmw, a potem twierdzisz, że to wina kia,
    że bmw to odpierdala.
    To nie jest normalne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr