    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Tue, 31 Oct 2023 22:38:50 +0100

    > Jedziesz lewym pasem. Błyskasz,

    Pierdolisz. Nie błyskam, bo nie zapierdalam 300 km/h.
    Po drugie, nie błyskam, bo mam mózg i nie uważam, że zdjęcie nogi z
    gazu, albo nawet przyhamowanie, to ujma na honorze i powód do wstydu.

    > by poprzedzający Cie zjechał, bo
    > powinien jechać prawym, a jedzie lewym.

    Chuj mnie obchodzi, co on powinien. Skoro jedzie lewym, a powinien
    prawym, to najwyżej dostanie mandat, a ja nie jestem od wymierzania
    sprawiedliwości na drodze oślepiając kogoś w nocy światłami we wstecznym
    lusterku.

    Skoro jedzie lewym, a powinien jechać prawym, to znaczy, że ma prawy wolny.
    A to znaczy, że ja też mam prawy wolny, więc skoro jadę prawym, to po
    chuj mam błyskać komuś, kto jedzie lewym, skoro ja jadę prawym?

    > KIA zaczyna zjeżdżać. To po co
    > za nim podążasz?

    Nie podążam. Przecież jadę prawym, skoro prawy jest wolny.

    > Przypilnować, czy zjechał?

    A niech sobie jedzie tym lewym. Co mnie to obchodzi?
    Ja mam prawy wolny, to jadę prawym

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr