  • Data: 2007-11-12 18:23:59
    Temat: Droga gminna bezprawnie ??
    Od: "Paweł" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam taki problem z utwardzoną drogą która biegnie przez moją działkę(las). Po
    ok. 50 latach, okazuje się że gmina nie ma praw do tej drogi, w żaden sposób
    nie wykupiła terenu pod drogę i jest to nieuregulowane. w czasach kiedy zostały
    wycięte drzewa w lesie i została zrobiona droga właścicielem był dziadek który
    nie żyje, później moja matka, w gminie dowiedziałem się że na mapkach nie ma
    tam zadnej drogi !!!, więc gmina bezprawnie używała i używa mojego terenu
    udając greka, nawozili kamień, wykopali duże rowy, wycięli drzewa itp..
    teraz chcemy to uregulować, gminie też na tym chyba zależy ponieważ droga jest
    dojazdem dla domów.Teraz mam
    pytanie, co z tym zrobić...? za wycięcie lasu oczywiście nic nie dostaliśmy,
    przez cały okres płaciłem podatek od tego terenu(ok. 20 arów)... a gmina go
    używała... czego mogę żądać?

    Pozdrawiam,
    Paweł