  • Data: 2007-11-13 12:53:09
    Temat: Re: Droga gminna bezprawnie ??
    Od: l...@i...eu szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Paweł" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gmina może próbować przejąć działkę poprzez zwykłe zasiedzenie. Na pewno
    > możesz domagać się zwrotu części podatku za ostanie chyba 3 lata (reszta
    > się przedawniła). No i możesz gminie to sprzedać.

    Chyba żartujesz? Jakie zasiadzenie? Jeśli już mowa o zasiedzeniu to chyba
    zasiedzenie służebmości. Koleś płacił cały czas podatek za nieruchomość więc
    jest jasne, że właściciel interesował się nieruchomością. Poza tym, zeby
    zasiadzieć trzeba chyna władać nia jak właściciel a niekoniecznie gmina nią
    władała. Kto w KW widnieje jako właściciel?