  • Data: 2009-12-20 19:59:10
    Temat: Droga dojazdowa
    Od: tall_30 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Po dziadku odziedziczyłem pole które teraz chciałbym sprzedać na
    działki budowalne.
    Wzdłuż pola idzie moja droga za którą JA płace podatk o szerokości
    ~3,5 metra.
    Nawiasem mówiąc kiedyś tą drogą chodziły krowy do rzeki a teraz jest
    asfalt (że asfalt bedzie dowiedziałem sie jak już maszyny były w
    trakcie prac, zgodziłem dla dobra ogółu) i nawet spowalniacze
    (oficjalnie nic nadal nie wiem) żeby ludzie za szybko nie jeżdzili.
    Po drugiej stronie drogi w tej chwili sa prywatne domu których
    BETONOWE ogrodzenia kończą sie tuż przy granicy działka/droga. Ludzie
    Ci wykupili sobie prawo do użytkowania drogi (konieczność dojazdu)
    PROBLEM:
    Plan zagospodarowania przestrzennego mówi że moja droga ma mieć 6
    metrów, związku z czym pan Wójt nie podpisze mi podziału działek.
    Chyba że ze swojej działki oddam na droge pasek o szerokości ~2,5
    metra tak by droga miała 6 metrów.

    czy jest jakieś sensowne rozwiązanie?

    Bede wdzieczny za pomoc
    ps
    pomijam tu historie że dziadek miał problemu z policja/milicją jak
    wyjeżdżał na droge w czasie orania pola i oponami brudził droge i
    później ja musiałem iść zamiatać błoto i inne tego typu historie