  • 41. Data: 2007-03-11 17:56:51
    Temat: Re: Dowod trzezwosci
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jasko Bartnik napisał(a):
    > Jest zasadnicza roznica pomiedzy intuicja a definicja ... tylko brzmia
    > podobnie. Ja sie pytam calkie powaznie. Ktory artykul mowi o tym, ze
    > definicje moga "wedrowac pomiedzy ustawami"?

    żaden, zasady wykładni przepisów nie są skodyfikowane

    KG

  • 42. Data: 2007-03-11 20:12:56
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-03-2007 o 18:29:47 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Przemyśl te obliczenia raz jeszcze;))

    0.032 / 0.1 = 0.32 = 32%
    Ale jest to maksymalny dopuszczalny blad.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 43. Data: 2007-03-12 07:27:44
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 11 Mar 2007 21:12:56 +0100,
    Jasko Bartnik <a...@s...nadole> screamed:

    > 0.032 / 0.1 = 0.32 = 32%
    > Ale jest to maksymalny dopuszczalny blad.

    Nie. Jeszcze jest błąd wskazań +/- 1 pozycja.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 08:27:31 user up 11278 days, 20:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    callgirl, n: A negotiable blonde.

  • 44. Data: 2007-03-12 08:52:11
    Temat: Re: Dowod trzezwosci {OT}
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 12-03-2007 o 08:27:44 Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl>
    napisał(a):

    > Nie. Jeszcze jest błąd wskazań +/- 1 pozycja.

    Ale to juz chyba nie przy cyfrowych. Poza tym, taki maksymalny jest
    dopuszczony przez ministra gospodarki w jego rozporzadzeniu i chyba juz
    uwzglednia wszelkie mozliwe bledy :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 45. Data: 2007-03-13 08:03:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 12 Mar 2007 09:52:11 +0100,

    Wyłącznie przy cyfrowych...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 09:03:26 user up 11279 days, 20:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If a program is useful, it must be changed.

  • 46. Data: 2007-03-13 08:04:30
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

> [...]
    >
    > Ale to juz chyba nie przy cyfrowych. Poza tym, taki maksymalny jest
    > dopuszczony przez ministra gospodarki w jego rozporzadzeniu i chyba juz

    Wyłącznie przy cyfrowych. Ale faktycznie w tym przypadku jest
    nieistotny.

  • 47. Data: 2007-03-17 20:08:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Oczywiście, że może. I to skutecznie.

    Pewnie że może odmówić, tylko że wtedy pracodawca może spokojnie
    twierdzić że pracownik był nietrzeźwy i zwolnić go dyscyplinarnie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 48. Data: 2007-03-17 21:15:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ethi37$cuj$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Pewnie że może odmówić, tylko że wtedy pracodawca może spokojnie twierdzić
    > że pracownik był nietrzeźwy i zwolnić go dyscyplinarnie.
    Pp.

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2007-03-17 21:32:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Pp.

    Nie rozumiem języka suahili.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 50. Data: 2007-05-23 15:39:19
    Od: "p" <...@...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości

> [...]
    > - Ale w kodeksie karnym nic nie ma o odholowywaniu samochodu.
    > - Ale w PoRD jest.
    > - W PoRD nie ma definicji stanu nietrzezwosci.
    > - Ale wezme sobie ta z kodeksu karnego.
    > - A ktory artykul pozwala Wladzy tak zrobic?
    > - ...
    >
    > Skoro nikt nie ma z tym problemu (poza mna), chetnie poslucham odpowiedzi
    > na zadane pytanie. A gdyby istanialy dwie definicje w roznych ustawach,
    > dotyczace jednego pojecia z trzeciej ustawy (gdzie to pojecie nie zostalo
    > zdefiniowane)? Ktorej definicji uzyc i ktore
    > ustawy/rozporzadzenia/wytyczne to reguluja?

    Racja. Ten sam problem dotyczy np. definicji reklamy czt też stosunku
    dominacji ... ;-)