  • 1. Data: 2007-03-09 19:47:30
    Temat: Dowod trzezwosci
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Mam takie nietypowe pytanie.

    Zakladajac, ze pracownik jest podejrzany o stan "po spozyciu". Udowadniamy
    to poprzez test alkomatem.
    Jakie pracownik posiada prawa, jesli sie nie zgadza z wynikiem.
    Zalozmy, ze ma racje, np. odczyt byl bledny, wskazanie bylo zle odczytane.
    Co pracownik powinien zrobic aby solidnie udowodnic swoja trzezwosc; chodzi
    mi o dowod, ktory moglby byc spokojnie uzyty w sadzie.

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 2. Data: 2007-03-09 19:58:36
    Temat: Re: Dowod trzezwosci
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "VanVonVen" <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
    21...
    > Mam takie nietypowe pytanie.
    >
    > Zakladajac, ze pracownik jest podejrzany o stan "po spozyciu". Udowadniamy
    > to poprzez test alkomatem.
    > Jakie pracownik posiada prawa, jesli sie nie zgadza z wynikiem.

    Najpierw seria pytań:
    1. jaki typ alkomatu (czy dopuszczony do bycia oficjalnym i uznanym czy
    jakieś barachło)?
    2. czy na protokole jest pytanie o to czy, jaki, w jakiej ilości i w jakim
    czasie spożywany był alkohol?
    3. czy pracownik protokół podpisał?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2007-03-09 20:06:32
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> raczyl wyrazic swoja opinie
    w news:esse9g$19g$1@opal.icpnet.pl:

    > Najpierw seria pytań:
    > 1. jaki typ alkomatu (czy dopuszczony do bycia oficjalnym i uznanym
    > czy jakieś barachło)?

    Alkomat oficjalny, uznany i dopuszczony do uzytkowania

    > 2. czy na protokole jest pytanie o to czy, jaki, w jakiej ilości i w
    > jakim czasie spożywany był alkohol?

    Pytanie spisane, pracownik twierdzi, ze nic nie pil od kilku dni.

    > 3. czy pracownik protokół podpisał?

    Tak. A co jesli nie chce podpisac?

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 4. Data: 2007-03-09 20:08:00
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "VanVonVen" <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
    21...

    > Alkomat oficjalny, uznany i dopuszczony do uzytkowania

    Możesz podać markę? Ile badań ? Jaki wynik?

    > Tak. A co jesli nie chce podpisac?

    Nic ;) Wróć do pytania nr 2 ;)

  • 5. Data: 2007-03-09 20:14:58
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> raczyl wyrazic swoja opinie
    w news:esser3$2sv$1@opal.icpnet.pl:

    > Możesz podać markę? Ile badań ? Jaki wynik?

    Moja odpowiedz jest czysto teoretyczna, poniewaz nie znam marki, natomiast
    jestem pewien, co do legalnosci i uznania sprzetu. Zalozmy, ze wynik to 0.5
    promila.

    P.S. Jesli to mozliwe to wejdz na GG, napisalem do Ciebie.

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 6. Data: 2007-03-09 20:44:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "VanVonVen" <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
    21...
> [...]
    > jestem pewien, co do legalnosci i uznania sprzetu. Zalozmy, ze wynik to

    To zakładając jedno badanie, oraz oświadczenie (zawarte na protokole) o nie
    spozywaniu alkoholu a następnie nazajutrz oświadczenie o spozyciu: syropu na
    grypę, cukierka typu "kukułka| wnioskuję o uniewinnienie mego klienta ;((

  • 7. Data: 2007-03-09 20:48:44
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> raczyl wyrazic swoja opinie
    w news:essgvs$44j$1@opal.icpnet.pl:

> [...]
    > o nie spozywaniu alkoholu a następnie nazajutrz oświadczenie o
    > spozyciu: syropu na grypę, cukierka typu "kukułka| wnioskuję o

    A zakladajac potrojna probe w odstepach co 15 minut, i po ostatniej probie
    0,5 promila (legalnosc sprzetu ok).

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 8. Data: 2007-03-09 20:52:28
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "VanVonVen" <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
    1...
    > Uzytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> raczyl wyrazic swoja opinie
    > w news:essgvs$44j$1@opal.icpnet.pl:

    > A zakladajac potrojna probe w odstepach co 15 minut, i po ostatniej probie
    > 0,5 promila (legalnosc sprzetu ok).

    No to szanse pracownika bardzo maleją.

  • 9. Data: 2007-03-09 20:57:02
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> raczyl wyrazic swoja opinie
    w news:esshef$4d7$1@opal.icpnet.pl:

    > No to szanse pracownika bardzo maleją.

    No to doszlismy do sedna :) A co teraz powinien zrobic pracownik, jesli
    chcialby udowodnic swoja trzezwosc. Jakie powinien zebrac dane i skad
    (wyniki, badania), aby byly one wiazace w sadzie (jesli w ogole uda sie
    takowe dokumenty zdobyc).

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 10. Data: 2007-03-09 20:59:00
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    VanVonVen napisał(a):

    > A zakladajac potrojna probe w odstepach co 15 minut, i po ostatniej probie
    > 0,5 promila (legalnosc sprzetu ok).

    Ze zdenerwowania zjadał kolejne cukierki nieświadom konsekwencji, albo
    może ma duże ubytki w zębach i mu tam trochę "Pawełka" wlazło na później. :)
    Andrzej
    http://album.radom.pl