  • 41. Data: 2009-02-03 21:50:28
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 21:53
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmaas9$hgq$1@news.onet.pl>):

    > Dokladnie tak samo by bylo z marihuana, gdyby byla powszechnie dostepna,
    > nie zakazana.

    Nawet najmniejsza dawka jest szkodliwa. Łatwo też uzależnia.

    > Byc moze tez nawet z niektorymi stymulantami.

    Złudzenie apteczne. Amfetaminę też kiedyś uważano za cudowny dopalacz.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 42. Data: 2009-02-03 21:52:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 20:50
    (autor Tristan
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gma6e7$ued$6@news.interia.pl>):

> [...]
    > nie uzależnia zdrowych. Zazwyczaj też wyrasta się z nadużywania
    > imprezowego i po fali osiemnastek wraca w miarę normalne picie okazyjne,

    Dodam jeszcze, że alkohol jako taki jest znany i można próbować dzieci
    wychowywać antyalkoholowo. Można też nie pić, znając jego działanie. Z
    narkotykami już tak fajnie nie jest, bo są one często maskowane nazwami
    takimi, jak tytułowe ,,dopalacze'', a nawet reklamowane dość sympatycznie w
    TV (RedBul). Więc istnieje ryzyko, że ktoś weźmie z niewiedzy.

  • 43. Data: 2009-02-03 22:04:07
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > jasne... Za to pomysł prawuchów ,,wymordować wszystkich, co nam nie pasują''
    > jest cudny. Ciekawe z czego będziecie żyli, jak zostaniecie we trzech z
    > JKMem.

    :))

    Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Podaj choć jeden przykład "prawucha",
    który "wymordował wszystkich". Podpowiem, że propagandowa tożsamość prawicy z
    jakimikolwiek zbrodniami to produkt półwiecznej indoktrynacji komunistów, której
    jak jesteś produktem.

    Hitler był narodowym SOCJALISTĄ, co jest widoczne choćby w nazwie partii NSDAP
    (Narodowo-SOCJALISTYCZNA Partia Niemiec). Faszyzm to ustrój socjalistyczny.
    Nawet polska autorytarna sanacja, która urządzała obozy internowania wywodziła
    się z PPS (Polskiej Partii SOCJALISTYCZNEJ). Także nazi-chłopcy zamawiający po
    pięć piw to SOCJALIŚCI.

    W propagandzie komunistów i Wybiórczej LPR to skrajna prawica... ale to żadna
    prawica! To lewica tyle, że narodowo-katolicka. Także PiS nie jest prawicą. To
    lewica trochę mniej narodowa i mniej katolicka, co widać choćby po programie
    społecznym i gospodarczym. Takimi iście orwellowskim dwójmyśleniem ludzie są
    tresowani i potem wybierają jedynie słuszne partie.

    Przedstawicielem prawicy to była Margaret Thatcher.

    > jasne, naćpać wszystkich. Tylko zacznijcie od prawuchów.

    Wolność tylko z tym ci się kojarzy? Wolne społeczeństwo wyobrażasz sobie jako
    bandę narkomanów? Wypada tylko współczuć. Nazywa się to ucieczką od wolności.

    mariano

  • 44. Data: 2009-02-03 22:16:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:04
    (autor mariano
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <7...@n...onet.pl>):

    > :))
    >
    > Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Podaj choć jeden przykład
    > "prawucha", który "wymordował wszystkich".

    Na szczęście się im nie udaje... Ale takie poglądy głosi Naczelny Prawuch RP
    JKM.

    > Hitler był narodowym SOCJALISTĄ, co jest widoczne choćby w nazwie partii
    > NSDAP (Narodowo-SOCJALISTYCZNA Partia Niemiec).

    On był taki socjalista, jak ja baletnica. NSDAP przecież wręcz zwalczała
    socjalistów i komunistów.

    > Faszyzm to ustrój
    > socjalistyczny.

    Jasne. Faszyści są mili i działają dla dobra społeczności... Jeszcze coś
    ciekawego powiesz?

    > Nawet polska autorytarna sanacja, która urządzała obozy
    > internowania wywodziła się z PPS (Polskiej Partii SOCJALISTYCZNEJ). Także
    > nazi-chłopcy zamawiający po pięć piw to SOCJALIŚCI.

    A jak się nazwę Baletnica, to nią będę?
    Poza tym, skąd nagle twoje radosne dywagacje o socjalistach? Najpierw jakieś
    chore brednie o lewakach, teraz chore brednie o socjalistach.

> [...]
    > choćby po programie społecznym i gospodarczym. Takimi iście orwellowskim
    > dwójmyśleniem ludzie są tresowani i potem wybierają jedynie słuszne

    Chopie, przecie już 2 listy wcześniej wyczułem w tobie uperowca. Znam wasze
    brednie, że Jednie Słuszna Prawica to Wspaniały UPR i Jego Oświeconość JKM.
    Znam opowieści JKMa o wyżynaniu tych, co się z nim nie zgadzają itepe. Więc
    daruj mi te opowieści, bo wali mnie centralnie i po bokach, a także lata
    kole jajec cała ta wasza fobia.

    > Wolność tylko z tym ci się kojarzy? Wolne społeczeństwo wyobrażasz sobie
    > jako bandę narkomanów?

    Oj, gościu wróć, jak ci dupalacz skończy działać. Bo na razie to jestem
    przeciwko narkomanii i narkotykom. A ci się smoki zwidują.

  • 45. Data: 2009-02-03 22:20:14
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 22:48:53 +0100, Tristan napisał(a):

    > Jednak to nie argument za narkotykami.

    To nie ja stawiam argumenty za narkotykami, tylko Ty.
    Na dodatek wybrales sobie najbardziej destruktywny specyfik, jaki zna
    ludzkosc.

  • 46. Data: 2009-02-03 22:30:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 22:50:28 +0100, Tristan napisał(a):

    > Nawet najmniejsza dawka jest szkodliwa.

    Naprawde? masz jakies wsparcie?

    > Łatwo też uzależnia.

    Bzdura. Potencjal uzalezniajacy maryski jest wlasciwie zaden w porownaniu
    do narkotykow sprzedawanych legalnie.

    > Złudzenie apteczne. Amfetaminę też kiedyś uważano za cudowny dopalacz.

    Srednio rozgarniety amator stymulantow przygotuje sobie w pol godziny
    paliwo rakietowe, przy ktorym amfetamina to cukierek kopiko. Ze skladnikow
    dostepnych za rogiem.

  • 47. Data: 2009-02-03 22:30:34
    Temat: Narkotyki [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:
    > Alkohol jest chyba jedynym narkotykiem, ktory uzaleznia fizycznie tak
    > silnie, ze jego odstawienie powoduje smierc.

    Zapomniałeś o heroinie.

    Poza tym nikotyna ma silniejsze działanie niż amfetamina i silniej
    uzależnia niż morfina.
    I nawet nie jest wciągnięta na listę narkotyków.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 48. Data: 2009-02-03 22:36:55
    Temat: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > c) alkohol da się spożywać w ilościach nieszkodliwych, a czasami nawet
    > korzystnych dla zdrowia. Narkotyki są szkodliwe z definicji.

    Farmazonisz.
    Każdy biochemik wie, że na pytanie "Czy substancja X jest
    szkodliwa/trująca" prawidłowa odpowiedź brzmi: "a w jakim stężeniu/ilości?"

    Narkotyki to błogosławieństwo, tylko trzeba używać je z rozsądkiem.

    Penalizacja narkotyków to zbrodnia, a Ci co za nią są to zbrodniarze.
    Penalizacja narkotyków to upodlenie uzależnionych
    (prostytucja,kradzieże) diler w szkolnej ławce, aura zachęcająca
    młodych do "dorosłości", niewyobrażalna skala przemocy i to na skalę
    toczony wojen, począwszy od Wojen Opiumowych po obecne w Kolumbii,
    Afganistanie, Birmie, nie mówiąc już o mafiach, gangach itd.

    Wreszcie to czysty totalitaryzm, w którym dorosłej osobie zabrania się
    spożywania tego na co ma ochotę, choć nikogo tym nie krzywdzi.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 49. Data: 2009-02-03 22:40:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:30
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmagib$a6u$1@inews.gazeta.pl>):

    > Poza tym nikotyna ma silniejsze działanie niż amfetamina i silniej
    > uzależnia niż morfina.
    > I nawet nie jest wciągnięta na listę narkotyków.

    Ano :( Ale już się palenie zwalcza masowo, na szczęście. No i kampania o
    szkodliwości jest. A jeszcze z 50 lat temu uznawano papieroski za cud
    natury.

  • 50. Data: 2009-02-03 22:41:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:36
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmagu8$coe$1@inews.gazeta.pl>):

    > Farmazonisz.
    > Każdy biochemik wie, że na pytanie "Czy substancja X jest
    > szkodliwa/trująca" prawidłowa odpowiedź brzmi: "a w jakim
    > stężeniu/ilości?"

    Tak... Tylko narkotyki są nieszkodliwe w ilości zdążającej do zera, podobnie
    jak arszenik.

    > Narkotyki to błogosławieństwo, tylko trzeba używać je z rozsądkiem.

    Biednyś, jak błogosławiony narkotykami być musisz.

    > Wreszcie to czysty totalitaryzm, w którym dorosłej osobie zabrania się
    > spożywania tego na co ma ochotę, choć nikogo tym nie krzywdzi.

    Krzywdzi. podałem listę krzywd. Więc nie będę się powtarzał.