  • 31. Data: 2009-02-03 19:45:59
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 16:30
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gm9nv0$ipu$1@news.onet.pl>):

    > benyzylopiperazyne

    Nie czaję o czym piszesz.
    Podana fraza - benyzylopiperazyne - nie została odnaleziona.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 32. Data: 2009-02-03 19:48:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 13:16
    (autor mariano
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@n...onet.pl>):

    > Bardzo trafna uwaga. Zakazać indoktrynacji lewackiej, która wmawia
    > ludziom, że można zakazami i nakazami uporządkować świat.

    jasne... Za to pomysł prawuchów ,,wymordować wszystkich, co nam nie pasują''
    jest cudny. Ciekawe z czego będziecie żyli, jak zostaniecie we trzech z
    JKMem.

    > Bardzo trafna uwaga. Ty wiesz ilu niewinnych jest rozjeżdzanych
    > samochodami? Zakazać samochodów!

    jasne, naćpać wszystkich. Tylko zacznijcie od prawuchów.

    > Bardzo trafna uwaga. Zakazać pobierania składek przez NFZ od niewinnych!

    Ano. Tu się zgadzam.

  • 33. Data: 2009-02-03 19:50:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 14:55
    (autor Przemek Lipski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gm9ibo$14n$1@news.onet.pl>):

    > To samo można napisać o alkoholu, a ten jest jak najbardziej legalny.
    > Zresztą Państwo ma z tego niezłe dochody.

    Wiem. Też byłbym za likwidacją, gdyby nie niestety ogromna powszechność tego
    i niemożliwość likwidacji. Narkotyki łatwiej zwalczać, bo na szczęście są
    mniej powszechne.

    Poza tym, nie, nie można tego wszystkiego napisać o alkoholu, bo alkohol nie
    uzależnia zdrowych. Zazwyczaj też wyrasta się z nadużywania imprezowego i
    po fali osiemnastek wraca w miarę normalne picie okazyjne, które nie jest
    szkodliwe dla zdrowia.

  • 34. Data: 2009-02-03 20:49:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Podana fraza - benyzylopiperazyne - nie została odnaleziona.

    wpisz BZP

    Pozdrawiam
    SDD

  • 35. Data: 2009-02-03 20:53:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > po fali osiemnastek wraca w miarę normalne picie okazyjne, które nie jest

    Dokladnie tak samo by bylo z marihuana, gdyby byla powszechnie dostepna, nie
    zakazana.
    Byc moze tez nawet z niektorymi stymulantami.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 36. Data: 2009-02-03 21:10:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 20:45:15 +0100, Tristan napisał(a):

    > Jakoś do tej pory nie dała. Na szczęście jeszcze nie są tak powszechne.

    Zartujesz sobie? Muslisz, ze z czego utrzymuja organizacje przestepcze na
    calym swiecie?

    > Pacz, jakoś nie jestem uzależniony.

    Pacz, jakos nie jestem uzalezniony od dopalaczy.

    > I znam wielu nieuzależnionych.

    Prawie milion osob w Polsce jest uzaleznionych od alkoholu. 4,5mln
    naduzywa.

    Uszkodzenia rozwoju psychofizycznego młodzieży pijącej - problemy u ok.
    10-15% populacji między 15 a 18 rokiem życia

    Szkody u członków rodzin z problemem alkoholowym - ok.. 3-4 mln. dorosłych
    i dzieci ,( schorzenia psychosomatyczne i zaburzenia emocjonalne
    spowodowane chronicznym stresem i przemocą, demoralizacja, ubóstwo,
    wykluczenie), u 66% rodzin dochodzi do aktów przemocy.

    229.364 przestępstw pod wpływem alkoholu - 38% ogółu podejrzanych

    Kierujący pod wpływem alkoholu-4 005 wypadków, zginęło 490 osób, 5 609
    rannych

    Przemoc w rodzinach alkoholowych, nietrzeźwość w miejscach publicznych -
    74,9% nietrzeźwych sprawców przemocy; 253 847 osób w izbach wytrzeźwień,

    Starczy, czy mam wymieniac dalej?
    Wiec nie wstawiaj tu glodnych kawalkow, jaki to alkohol jest nieszkodliwy.

  • 37. Data: 2009-02-03 21:11:17
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 20:50:58 +0100, Tristan napisał(a):

    > Poza tym, nie, nie można tego wszystkiego napisać o alkoholu, bo alkohol nie
    > uzależnia zdrowych.

    Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz.

  • 38. Data: 2009-02-03 21:18:05
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 20:42:12 +0100, Tristan napisał(a):

    > Takie, że zginęła przez narkomana, a tak by może nie zginęła.

    Jak narazie to w zeszlym roku zginelo 500 osob i 10x tyle rannych za sprawa
    kierowcow pod wplywem alkoholu.
    Gdyby zamiast wody uraczyli sie efedryna, to najprawdopodobniej byloby 500
    trupow mniej.

  • 39. Data: 2009-02-03 21:44:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 21:49
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmaak7$gph$1@news.onet.pl>):

    > wpisz BZP

    No i? Takie to cudowne naćpać się tym szajsem? Amfetaminą też faszerowano
    wojaków, żeby więcej pałeru do zabijania mieli. A jaki z tego efekt jest,
    to sobie poczytasz, jak wpiszesz Amfetamina.

  • 40. Data: 2009-02-03 21:48:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 22:10
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <cjmt72862tt$.8typm27i7do5.dlg@40tude.net>):

    > Zartujesz sobie? Muslisz, ze z czego utrzymuja organizacje przestepcze na
    > calym swiecie?

    No i? Jednak dzięki walce z tym zjawiskiem, jest ono w miarę minimalizowane.

    > Pacz, jakos nie jestem uzalezniony od dopalaczy.

    A bierzesz? Jak tak, to tylko mogę cię pochwalić. Widząc twoje podejście i
    owszem, milusio, że bierzesz.

    > Prawie milion osob w Polsce jest uzaleznionych od alkoholu. 4,5mln
    > naduzywa.

    Skąd te dane?

    > Starczy, czy mam wymieniac dalej?
    > Wiec nie wstawiaj tu glodnych kawalkow, jaki to alkohol jest nieszkodliwy.

    Nie wstawiam. Zgadzałem się z tym, że powinien zostać zlikwidowany. Niestety
    nie idzie to zbytnio :( Jednak to nie argument za narkotykami.