    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Date: Tue, 03 Feb 2009 23:16:55 +0100

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:04
    (autor mariano
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <7...@n...onet.pl>):

    > :))
    >
    > Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Podaj choć jeden przykład
    > "prawucha", który "wymordował wszystkich".

    Na szczęście się im nie udaje... Ale takie poglądy głosi Naczelny Prawuch RP
    JKM.

    > Hitler był narodowym SOCJALISTĄ, co jest widoczne choćby w nazwie partii
    > NSDAP (Narodowo-SOCJALISTYCZNA Partia Niemiec).

    On był taki socjalista, jak ja baletnica. NSDAP przecież wręcz zwalczała
    socjalistów i komunistów.

    > Faszyzm to ustrój
    > socjalistyczny.

    Jasne. Faszyści są mili i działają dla dobra społeczności... Jeszcze coś
    ciekawego powiesz?

    > Nawet polska autorytarna sanacja, która urządzała obozy
    > internowania wywodziła się z PPS (Polskiej Partii SOCJALISTYCZNEJ). Także
    > nazi-chłopcy zamawiający po pięć piw to SOCJALIŚCI.

    A jak się nazwę Baletnica, to nią będę?
    Poza tym, skąd nagle twoje radosne dywagacje o socjalistach? Najpierw jakieś
    chore brednie o lewakach, teraz chore brednie o socjalistach.

    > W propagandzie komunistów i Wybiórczej LPR to skrajna prawica... ale to
    > żadna prawica! To lewica tyle, że narodowo-katolicka. Także PiS nie jest
    > prawicą. To lewica trochę mniej narodowa i mniej katolicka, co widać
    > choćby po programie społecznym i gospodarczym. Takimi iście orwellowskim
    > dwójmyśleniem ludzie są tresowani i potem wybierają jedynie słuszne
    > partie.

    Chopie, przecie już 2 listy wcześniej wyczułem w tobie uperowca. Znam wasze
    brednie, że Jednie Słuszna Prawica to Wspaniały UPR i Jego Oświeconość JKM.
    Znam opowieści JKMa o wyżynaniu tych, co się z nim nie zgadzają itepe. Więc
    daruj mi te opowieści, bo wali mnie centralnie i po bokach, a także lata
    kole jajec cała ta wasza fobia.

    > Wolność tylko z tym ci się kojarzy? Wolne społeczeństwo wyobrażasz sobie
    > jako bandę narkomanów?

    Oj, gościu wróć, jak ci dupalacz skończy działać. Bo na razie to jestem
    przeciwko narkomanii i narkotykom. A ci się smoki zwidują.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2