  • 21. Data: 2009-02-03 14:27:10
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 03 Feb 2009 12:33:55 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >c) alkohol da się spożywać w ilościach nieszkodliwych, a czasami nawet
    >korzystnych dla zdrowia. Narkotyki są szkodliwe z definicji.

    kto Ci takich głupot naopowiadał ?

  • 22. Data: 2009-02-03 15:30:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > c) alkohol da się spożywać w ilościach nieszkodliwych, a czasami nawet
    > korzystnych dla zdrowia. Narkotyki są szkodliwe z definicji.

    Zapewniam, ze benyzylopiperazyne rowniez.
    Alkohhol tez jest narkotykiem. Czemu - wg Ciebie - sie wylamuje z tej
    definicji?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2009-02-03 15:37:13
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 10:38
    > Narkotyki są szkodliwe z definicji.

    Życie jest szkodliwe z definicji, bo się od niego umiera.

    Choć sam prócz kawy nie cierpię używek to zamiast lewactwa mającego wizję
    wspaniałego zareglamentowanego świata wolę już narkomanów mających wizję
    wspaniałego kolorowego świata. :)

    mariano

  • 24. Data: 2009-02-03 18:04:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 12:33:55 +0100, Tristan napisał(a):

    > b) taka likwidacja da skutek odwrotny (patrz: al capone)

    Podobnie jak likwidacja dopalaczy.

    > c) alkohol da się spożywać w ilościach nieszkodliwych, a czasami nawet
    > korzystnych dla zdrowia. Narkotyki są szkodliwe z definicji.

    Alkohol jest chyba jedynym narkotykiem, ktory uzaleznia fizycznie tak
    silnie, ze jego odstawienie powoduje smierc.

  • 25. Data: 2009-02-03 18:05:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 10:12:33 +0100, Tristan napisał(a):

    > A sprawdź jak się ma liczba narkomanów do nienarkomanów, bo jak na razie to
    > dość radośnie próbujesz zmanipulować.

    A jakie to ma znaczenie dla niewinnej ofiary wypadku drogowego?

  • 26. Data: 2009-02-03 19:02:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak likwidacja dopalaczy.

    (patrz dziesiatki, jesli nie setki przywodcow wspolczesnych mafii na calym
    globie dlugim i szerokim)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 27. Data: 2009-02-03 19:34:42
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzedasy 3:2
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 03 Feb 2009 13:16:14 +0100,
    mariano <m...@p...onet.pl> screamed:

    > Bardzo trafna uwaga. Zakazać pobierania składek przez NFZ od niewinnych!
    >
    > A przede wszystkim, wiesz ile głupich pomysłów roi się w totalniacko-lewackich
    > głowach? Zakazać myślenia... a nie, to już Junia robi kastrując polit-poprawnością.

    Tej, prawiak, nie rób z tej grupy kolejnego klona ściepy. Wystarczy, że
    część defekuje pręgierz...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 20:33:37 user up 11972 days, 8:28, 1 user, load average: 0.43, 0.28, 0.01 ]

    I know I'm drinking myself to a slow death, but then I'm in no hurry.

  • 28. Data: 2009-02-03 19:42:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 19:05
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <l8w4qtyu4eoo.827jqtdpta08$.dlg@40tude.net>):

    > A jakie to ma znaczenie dla niewinnej ofiary wypadku drogowego?

    Takie, że zginęła przez narkomana, a tak by może nie zginęła.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 29. Data: 2009-02-03 19:43:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 15:27
    (autor futszaK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <k...@4...com>):

    > kto Ci takich głupot naopowiadał ?

    Twierdzisz, że lampka wina albo jedno piwo są bardziej szkodliwe dla zdrowia
    niż szklanka soku?

  • 30. Data: 2009-02-03 19:45:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 19:04
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <xz2809mydh96$.1iivchae8m8nw$.dlg@40tude.net>):

    > Podobnie jak likwidacja dopalaczy.

    Jakoś do tej pory nie dała. Na szczęście jeszcze nie są tak powszechne.

    > Alkohol jest chyba jedynym narkotykiem, ktory uzaleznia fizycznie tak
    > silnie, ze jego odstawienie powoduje smierc.

    Pacz, jakoś nie jestem uzależniony. I znam wielu nieuzależnionych. Alkohol
    owszem, jest groźny, ale dla chorych na chorobę alkoholową. Zdrowym alkohol
    nie szkodzi zbytnio, po zazwyczaj nie spożywają go nadmiernie (pomijam
    młodzieńcze wyskoki imprezowe).