  • Data: 2008-08-26 08:07:55
    Temat: Domena VS zastrzeżona nazwa
    Od: Oshin <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Ponieważ sprawy patentowe dotyczą także "dóbr internetowych" mam takie
    oto pytanie:

    Klient prowadzi firmę o nazwie 'FAJNAFIRMA' nazwę tę zastrzegł w
    Urzędzie Patentowym na 10lat.
    Zarejestrował domenę fajnafirma.pl i tak działał przez 4 lata.
    Teraz zaspał z odnowieniem rejestracji domeny i system typu "dropper"
    przejął mu te domenę. "Nowy właściciel" chce trochę kosmiczne pieniądze
    - , których FajnaFirma nie ma.

    Ale pytanie jest takie - czy ochrona patentowa znaku FAJNAFIRMA chroni
    także domenę ? Czy ktoś może legalnie ja wykorzystywać?

    Pozdrawiam,
    M.