  • 21. Data: 2009-11-29 19:00:06
    Temat: Re: Dom maklerski, inwestor, opłata za prowadzenie konta
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1in2igpcosufx$.gm01bpidiq4r$.dlg@40tude.net KRZYZAK
    <k...@k...pl> pisze:

    > Chcialem wiedziec, czy jest wsrod tych trzech, ktorych umowy znam.
    > We wszystkich daje sie brokerowi pelnomocnictwo do pokrycia zaleglosci z
    > aktywow. Sprawdz lepiej swoje umowy.
    Trochę się zmartwiłem bo myślałem, że opisana prze ze mnie sytuacja to jakiś
    jednostkowy wybieg, kant, może forma nacisku.
    Po tej dyskusji na pewno przeczytam swoją umowę, a i to samo doradzę.
    Niemniej nie tyle samo istnienie zapisu jest istotne, lecz jego moc prawna.
    W końcu nie można umówić się o wszystko, a i zapis umowny poczyniony w złej
    wierze (np. mający na celu doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia
    swoim majątkiem) może mocy takiej nie mieć.

    --
    Jotte