  • 1. Data: 2009-11-26 16:51:01
    Temat: Udowodnienie pokrewieństwa, jakie dokumenty?
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Jestem wnukiem siostry spadkodawczyni, tzn. siostra mojej babci od
    strony matki (czyli siostra matki mojej matki) podarowała mi spadek. US
    chce abym udowodnił pokrewieństwo czyli przynależność do drugiej grupy
    (zstępny rodzeństwa). Powiedzieli mi, że potrzebują mojego aktu
    urodzenia, aktu małżeństwa i urodzenia mojej matki oraz aktu zgonu
    siostry babci (spadkodawczyni). Ja uważam, że potrzebne będą mój akt
    urodzenia, akt małżeństwa matki, akt zgonu babci, akt zgonu siostry
    babci. Która wersja jest prawidłowa? A może jeszcze inna? Mam odpis
    opinii biegłego sądowego, który dostałem w czasie postępowania
    spadkowego przed sądem i w tym odpisie jest napisane, że jestem wnukiem
    siostry spadkodawczyni. Czy takie coś też może być?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846