  • Data: 2005-04-07 15:15:53
    Temat: Dodatek na dziecko a ślub.
    Od: "Panpako" <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dziecko z byłym mężem, który nie płaci alimentów pomimo, iż mam decyzję
    sądową. Komornik nie może od niego wyegzekwować żadnych pieniędzy, gdyż nie
    jest nigdzie zameldowany i oficjalnie nie pracuje. Mam przyznany zasiłek z
    MOPS na dziecko (kiedys był fundusz alimentacyjny) w kwocie troche ponad 200
    zł. Mam pytanie: czy jeżeli wyjdę za mąż to stracę prawo do tego zasiłku?
    Nie bede już osobą samotnie wychowującą dziecko. Jak mogę wyegzekwować
    środki od b. męża? Pozdrawiam.