  • Data: 2013-08-24 01:38:57
    Temat: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: "Tomek" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    od ponad miesiaca mam remont bloku mieszkalnego

    niekompetentena spoldzielnia kazala sciagnac antene satelitarna z elewacji
    na czesc nalezaca do lokatorow czyli balkon, po czym te balkonu zostaly tez
    zdemenotwane bez wylewki :-)

    jednoczesnie ja jako lokator trace dostep do uslug SAT, i do przestrzeni
    balkonowej z ktorej kozystalismy
    do suszenia ubran...

    fakt wspolnota podjela remont, ale wiercenia o 8-9 rano w pewnym okresie
    czasu, zwlaszcza kiedy jest
    sie po nocce sa uciazliwe, drugi fakt iz w bloku mieszka ponad 80% w wieku
    50+ i nie ma tu malzenstw w mlodym wieku

    czy w zwiazku z brakliem dostepu do uslug SAT czyli TV pomijajac kiepskiej
    jakosci kablowke mozna sie domagac
    rekompensaty za F-vat za usluge? co z suszeniem ubran? gdzie rodziny
    kombinowaly wywozac pranie do znajomych?
    co z uciazliwym halasem?