  • Data: 2005-03-08 22:08:25
    Temat: Dług-umorzenie-firma windykacyjna
    Od: "kasia @@wytnijonet.pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Popadłam w kłopoty.Sprawa nakazowa,przyszedł komornik i z braku majatku
    umorzył postępowanie.
    Teraz dostałam pismo od firmy windykacyjnej która okresliła mi termin siedmiu
    dni na spłate.Jeżeli tego nie zrobie to jaj "cierpliwi" pracownicy skutecznie
    wyegzekwują należność.
    Czy oni maja prawo wchodzic do domu w ktorym tylko odwiedzam męża ,w którym
    nie jestem zameldowana i niczego nie posiadam?
    Proszę o rady.ale te,że najlepiej spłacić to juz dostałam.

    Pozdrawiam Kasia