  • 11. Data: 2007-03-06 15:52:15
    Temat: Re: Darowizna - sprzedaż
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mała wrote:
    > To może pytanie z innej beczki. Przeczytałam gdzieś, że w pewnych przypadkach
    > można taką służebność zamienić na dożywotnią rentę na rzecz takiej osoby. Czy
    > jest to możliwe, bez angażowania w tą sprawę sądu? Ja naprawdę nie chcę wojny i
    > brania się za łby. Szukam jakiegokolwiek rozwiązania, które pozwoli mi spokojnie
    > i zgodnie z prawem pozbyć się tego mieszkania.

    Pytanie, czy można to zrobić bez zgody tej osoby.
    Pewnie nie. Więc temat pozostaje ten sam. Trzeba uzyskać zgodę, a to jak
    mówisz jest nie do przeskoczenia.

    > Eh, szkoda ;)

    W zasadzie to staram się nie pomagać w sprawach psychologicznych, ale
    możesz napisać na maila.

    > Niemniej jednak bardzo dziękuję za cierpliwość i wszelkie
    > odpowiedzi. Jestem totalnym "lajkonikiem" w tych tematach.

    Weź stówę i idź do prawnika z tym aktem notarialnym. Na pewno więcej
    załatwisz niż tutaj.