  • Data: 2006-03-14 15:03:02
    Temat: Darowizna czy forma kupna mieszkania ?? POMOCY
    Od: "Andrzej Neuman" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie. Mam babcię, tzn. wychowywała mnie całe źycie, więc jest dla
    mnie jak babcia, ale formalnie jest tylko, była opiekunką prawną.
    Babcia posiada mieszkanie i napisała testament w którym zapisuje mnie
    wszystko, ale..... jest jeszcze rodzina babci mianowicie córka siostry
    babci. Myśle, źe mimo testamentu będzie sobie rościć prawo
    do mieszkania mimo testamentu.
    Więc postanowiliśmy z babcią na zapisanie mi w darowiźnie mieszkania, bądź
    umowy kupna od babci przeze mnie mieszkania.
    I tutaj moje pytanie , co wyjdzie taniej w opłatach, darowizna czy kupno.

    Dziękuję z góry za pomoc !!!

    Pozdrawiam

    Andrzej

    Twoja drukarnia internetowa