  • 11. Data: 2012-10-20 11:57:01
    Temat: Re: Daleko do sądu
    Od: "Garg 07," <f...@o...pl>

    Użytkownik "CPL" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:k5sj5t$htl$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:5081bfc8$1@news.home.net.pl...
    >
    > Jakbyś miał problem ze znalezieniem stosownej ustawy, to tu masz gotowca.
    > Najedź myszką i kliknij. Dla ułatwienia - art. 8 jest na stronie 4.
    >
    > http://cropp.com/f/ustawa

    To za ciężkie zadanie dla tego trolla - czytanie ze zrozumieniem powoduje
    konieczność częstego klimatyzowania rozgrzanego łba w wiadrze lodowatej
    wody.

  • 12. Data: 2012-10-20 11:58:42
    Od: "Garg 07," <f...@o...pl>

    > z utesknieniem czekam na ciętą ripostę.
    > zobaczymy czy Lawa wrzucił mnie do KF czy nie.

    CPL też już pewno trafił do KF Lawy, bo w uroczy sposób odkrył "mądrość"
    naszego grupowego eksperta od prawa.

  • 13. Data: 2012-10-20 14:39:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2012 00:04, CPL pisze:

    > w wiadomości news:5081bfc8$1@news.home.net.pl...

    > Po co zabierasz głos w sprawach o których nie masz pojęcia? Poczytaj ze
    > zrozumieniem ustawę art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach

    Na pewno nigdzie w żadnej ustawie nie będzie nic o "rządaniu".

    Możemy się założyć ;->

    > Nie no, expert jesteś od zaganień prawnych. Zmień grupę, albo zrób
    > aplikację - klientów będziesz miał na pęczki. Odsyłam do art. 8 ust. 3
    > cytowanej wyżej ustawy.

    Mój błąd - omyłkowo założyłem, że reklamację składałeś w Allegro a nie u
    sprzedawcy.

    > Wiesz, dziękuję Ci za rady Panie ekspercie od 7 boleści. Spadaj ...
    > grzecznie poproszę.

    Wal się, tak samo grzecznie odpowiem.

    > A co cię to gówno obchodzi jak mawiał dorównujący Ci wiedzą ekspercką
    > niejaki Ferdynand Kiepski.

    Cóż, skoro ty się uczysz języka polskiego od Kiepskiego, to wiele o
    tobie świadczy.

    A obchodzi mnie to o tyle, że fajnie by było najpierw sprawdzić, czy
    sama transakcja w ogóle podpada pod sprzedaż konsumencką.

    Dodatkowo - jak była składana ta reklamacja i czy jesteś w stanie
    udowodnić jej złożenie.

  • 14. Data: 2012-10-20 14:43:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A teza, że to *nie* jest zakup konsumencki wynika... z czego
    > wynika, bo z opisu mi nie wynika?

    Mój błąd - założyłem, że reklamację składał w Allegro (to ich "centrum
    sporów"), a z tekstu to nie wynika, więc najpierw powinienem się o to
    spytać.

    A do oceny czy to zakup konsumencki warto by wiedzieć, jak wyglądała
    sama aukcja. Czy to była aukcja. Czy sprzedawał jakiś "sklep" czy też
    prywatna osoba czegoś się pozbywała. Wreszcie - jak była złożona ta
    reklamacja. Jeśli pocztą elektroniczną to "do nas nic nie doszło" i po
    ptokach ;)

  • 15. Data: 2012-10-20 15:46:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Garg 07, wrote:

    > Raczej zwyczajny trolling nie folklor, albo robienie z siebie idioty co
    > ciekawe pod własnym nazwiskiem. Nic tylko pogratulować i skierować na
    > obowiązkowe badania psychiatryczne.

    Nie chce skubany isc. Juz go wysyłałem.

  • 16. Data: 2012-10-20 23:04:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Oct 2012, Andrzej Lawa wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    > Czy sprzedawał jakiś "sklep"

    Liczna mnoga... nie mnoga... jak to się w staropolskiej gramatyce
    nazywa, kiedy o królu mówi się przez "wy"? - no to ten zapis
    sugeruje, że nie ma na myśli jednoosobowego sprzedawcy.

    Założenie, że jakiś szczegół *mógł* zostać przeoczony (skoro nie
    został opisany) oczywiście musi być brane pod uwagę.
    Ale równie dobrze nie można przyjmować a priori że tak właśnie
    się stało. Mylę się, czy przyjąłeś takie założenie, pisząc
    post do którego się wtrąciłem? :>

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2012-10-21 00:27:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > [...]
    >
    > Liczna mnoga... nie mnoga... jak to się w staropolskiej gramatyce
    > nazywa, kiedy o królu mówi się przez "wy"? - no to ten zapis
    > sugeruje, że nie ma na myśli jednoosobowego sprzedawcy.

    Ja to zrozumiałem, z uwagi na ciągłe wspominanie tego portalu, jako
    "sprzedawca i Allegro".

    Ale faktycznie mogłem się za bardzo zainspirować wątkiem o "wyłudzeniu
    przez mBank" z sąsiedniej grupy, gdzie pokrzywdzeniu przez oszustów
    używających trojana domagają się pieniędzy także od mBanku.

    [ciach]

    > Ale równie dobrze nie można przyjmować a priori że tak właśnie
    > się stało. Mylę się, czy przyjąłeś takie założenie, pisząc
    > post do którego się wtrąciłem? :>

    Póki co przyjąłem założenie, że inicjator wątku nie opisał sprawy
    dostatecznie dokładnie i jest całkowicie przekonany o swojej słuszności.
    Ponadto nie zrozumiał żartobliwego czepiania się kwestii pisowni słowa
    "żądać" i dodatkowo się obraził.

    Wróć, to nie założenie - to obserwacja ;)

  • 18. Data: 2012-10-21 06:16:08
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-10-20 23:04, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Liczna mnoga... nie mnoga... jak to się w staropolskiej gramatyce
    > nazywa, kiedy o królu mówi się przez "wy"?

    pluralis maiestatis

  • 19. Data: 2012-10-22 08:29:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.10.2012 06:16, TrzyLinie pisze:

    > pluralis maiestatis

    Technicznie to łacina ;) Wątpię, żeby istniał jakiś staropolski
    odpowiednik...

  • 20. Data: 2012-10-22 15:51:41
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    wiadomości news:50832534$1@news.home.net.pl...
> [...]

    > "żądać" i dodatkowo się obraził.
    >
    > Wróć, to nie założenie - to obserwacja ;)

    Primo - pytanie dotyczyło "Jak wybrnąć?" - czy muszę się stawić na
    rozprawie, czy sąd zasądzi o pozwanego zwrot kosztów ewentualnych podróży (w
    sumie zastępstwa procesowego też nie wykluczam). Wogóle nie poruszyłeś tego
    tematu tylko pisałeś swoje domniemania nie mając absolutnie żadnej wiedzy w
    temacie. Nie muszę się tłumaczyć wszem i wobec czego dotyczyła transakcja,
    czy kupowałem jako konsument itd. Powiem tylko tyle - kupowałem w sklepie
    (mają nip, regon, nr wpisu do edg) jako osoba prywatna. Reklamacja z
    rządaniem wymiany częsci na zgodną z umową poszła wraz ze zwrotem starej
    częsci. Na reklamację odpowiedzi brak, zwrotu kasy za przesyłki też. Kłania
    się ustawa którą cytowałem. Teraz jesteś szczęśliwy? Sprawa ewidentnie
    wygrana, idioci się odwołali, więc najpiękniej byłoby znaleźć we Wrocławiu
    prawnika, który za 20 minut występu przed sądem weźmie od pozwanego 60 zł,
    jednak wątpię by komuś się chciało za taką kasę latać po sądach.