  • 31. Data: 2012-10-23 22:53:02
    Temat: Re: Daleko do sądu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2012 22:28, CPL pisze:

    > w wiadomości news:5086d4e7$1@news.home.net.pl...

    > W mailu napisałem, że zgodnie z tytułem aukcji powinno pasować, a nie
    > pasuje. Telefonicznie próbując się dowiedzieć czy mają odpowienią część
    > usłyszałem że nie. Sprzedawca zgodnie z prawem nie może wyłączyć
    > konsumentowi prawa do sposobu załatwienia reklamacji - np narzucić mu
    > zwrot w ciągu 10 dni.

    Ale może reklamacji nie uznać. I w sprzeciwie wspominają o e-mailu z
    odrzuceniem reklamacji.

    > Przyjąłem że podmodele wymienione w tytule i sam X51 to taki sam model,
    > z nieistotnymi różnicami. Gdybym ramkę posiadał to mógłbym porównać tę
    > ze zdjęcia. A tak opis aukcji (tytuł) wprowadzał w błąd. Mam rację?

    Nie bardziej wprowadza w błąd niż np. pudełko z myszką "USB/PS2/COM",
    gdzie właściwy rodzaj końcówki jest "odfajkowany" i trzeba się nieco
    bliżej przyjrzeć.

    > A gdzie ten zapis znajdę? Pozwany się na niego nie powołał w sprzeciwie ;)

    Trochę powyżej tego artykułu na 14 dni, które mi łaskawie cytowałeś.

    Jeśli dojdzie do rozważania przez sąd zasadności odrzucenia reklamacji,
    zapewne będzie to wzięte pod uwagę.

    > Wyłącznie o zapłatę kosztów przesyłek.

    No to jest piękne okienko do odrzucenia z powodu czysto formalnego -
    reklamacja nieuznana w taki sam sposób jak złożona, odsyłając paczkę
    odstąpiłeś od umowy i po ptokach.

    > Spoko :)

    > Zawsze można złożyć apelację :) Liczę na pro-konsumenckie podejście
    > składu sędzowskiego - wiem wiem science fiction ;)

    Szczerze? Prędzej sąd się wk*.*wi za pieniaczenie o 20zł.

  • 32. Data: 2012-10-28 19:23:58
    Od: kashmiri <n...@n...com>

    On 22/10/2012 07:29, Andrzej Lawa wrote:

    > Technicznie to łacina ;) Wątpię, żeby istniał jakiś staropolski
    > odpowiednik...

    W dawnej Polsce cała gramatyka była po łacinie, jak mnie niegdyś uczono.
    Więc czepiasz się - znowu.

    k.