    From: "Nemo " <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy umowa o pracę anuluje promesę?
    Date: Fri, 30 Nov 2007 13:42:39 +0000 (UTC)

    Witam szanownych Grupowiczów.

    Proszę o wskazówkę w związku ze postawą mojego nowego przełożonego, który
    wycofuje się w imieniu firmy z treści promesy, którą pracodawca (inna osoba)
    podpisał ze mną przed podpisaniem umowy o pracę. Sama ostateczna umowa tej
    kwestii akurat nie porusza. Chodzi o godziny pracy - promesa daje "płynny"
    czas rozpoczęcia pracy, umowa ani inny dokument dot. mojego stanowiska nic o
    tym nie mówią. Pracodawca twierdzi, że podpisanie umowy o pracę uniweażnia
    całość promesy de iure. Czy do unieważnienia tego zapisu jest niezbędna
    osobna umowa, aneks do umowy o pracę, itp., czy wystarczy dane mi na tę
    chwilę "Ja mówię, że tak ma być i koniec"?

    Pozdrawiam

    Nemo