  • 61. Data: 2008-04-02 12:39:33
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Jestem natomiast za delegalizacją wszelkich technologii, które służą
    > *przede wszystkim* do popełniania przestępstw.

    O raju. Zdelegalizowac fabryki amunicji, bejzboli oraz nozy :)

    > (oczywiście dla ludzi uczciwie płacących za użytkowane treści).

    A co to jest uczciwe placenie?

  • 62. Data: 2008-04-02 12:44:19
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > O raju. Zdelegalizowac fabryki amunicji, bejzboli oraz nozy :)

    A czy któraś z tych rzeczy służy *przede wszystkim* do popełniania
    przestępstw?

    > A co to jest uczciwe placenie?

    Kupujesz system operacyjny, to za niego płacisz. Chcesz obejrzeć film,
    to za to płacisz, chcesz posłuchać muzyki, to... itd.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 63. Data: 2008-04-02 12:47:41
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Any User <u...@a...pl> writes:

    [...]

    > Nie jestem za delegalizacją Internetu, aby to było jasne.
    >
    > Jestem natomiast za delegalizacją wszelkich technologii, które
    > służą *przede wszystkim* do popełniania przestępstw.

    No to już masz -- art. 269b kodeksu karnego.

    > Czyli takich, w przypadku których delegalizacja będzie większą
    > korzyścią, niż stratą (oczywiście dla ludzi uczciwie płacących
    > za użytkowane treści).

    Na podobnej zasadzie, delegalizacja matematyki byłaby ogromną
    _korzyścią_ dla większości społeczeństwa, bo większość ludzi ma
    z matematyką problemy.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 64. Data: 2008-04-02 12:50:07
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:

    [...]

    > Na podobnej zasadzie, delegalizacja matematyki byłaby ogromną
    > _korzyścią_ dla większości społeczeństwa, bo większość ludzi ma
    > z matematyką problemy.

    ...nie mówiąc o delegalizacji ortografii.

  • 65. Data: 2008-04-02 12:56:14
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Odechciewa mi się z Tobą rozmawiać. Rzeczywiście, jak piszesz w innym
    > poście, to grupa o prawie, więc patrząc stricte prawnie (z punktu
    > widzenia litery prawa, oraz zagadnienia udowadnialności) masz sporo racji.

    No i wlasnie o to chodzi. Grupa o prawie. Aspekty prawne. Itp. Zero
    rozpraw morelnych, bo z moralnoscia i zwyczajami to jest roznie. W
    jednym kraju drza na mysl, ze w innym hoduje si epsy i robi z nich
    szaszlyki...

    > Ale jest jeszcze coś takiego, jak duch prawa i elementarna uczciwość
    > własna.

    NTG ;)

    > Popierasz piractwo - popieraj dalej. Życzę Ci, aby Cię namierzyli i
    > dupnęli przy pobieraniu kolejnego torrenta z nielegalną zawartością, o
    > ile oczywiście takowe pobierasz.

    ROTFL :) Prawie jak Wielkanoc ;)

  • 66. Data: 2008-04-02 12:57:17
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > A czy któraś z tych rzeczy służy *przede wszystkim* do popełniania
    > przestępstw?

    Bron, zwlaszcza bron palna z nielegalnych zrodel ;)

    > Kupujesz system operacyjny, to za niego płacisz. Chcesz obejrzeć film,
    > to za to płacisz, chcesz posłuchać muzyki, to... itd.

    Aaaaa, znaczy zwykle placenie, handel, kupownaie uslug i towarów.

    Myslalem, ze to moze byc cos w duchu "uczciwosci wlasnej" czy jak to tam
    pisales ;)

  • 67. Data: 2008-04-02 12:59:26
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Bron, zwlaszcza bron palna z nielegalnych zrodel ;)

    Wojsko, Policja i inne legalne formacje zbrojne różnych krajów są
    większością użytkowników.

  • 68. Data: 2008-04-02 13:01:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > Jeżeli coś służy w dużym stopniu piractwu to coś
    > z tym trzeba zrobić. Co z tego że czasami p2p
    > lecą treści legalne - skoro to przypadki marginalne.

    Marginalne?

    > Przykład z nożem nie jest trafiony - rzadko się zdarza
    > że jest on użyty do przestępstwa. Zaś sieci p2p głównie
    > służą piractwu

    Oczywiście masz jakieś wsparcie w postaci dokładnych i bezstronnych
    danych statystycznych?

    > i jeśli prawo na to zezwala to znaczy
    > że jest dziurawe i należy je załatać.

    Na stos bezbożników!

  • 69. Data: 2008-04-02 13:02:16
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > Any User <u...@a...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > No to już masz -- art. 269b kodeksu karnego.

    Art. 269b. § 1. Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostępnia innym
    osobom urządzenia lub programy komputerowe przystosowane do popełnienia
    przestępstwa określonego w art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 2, art. 268a §
    1 albo § 2 w związku z § 1, art. 269 § 2 albo art. 269a, a także hasła
    komputerowe, kody dostępu lub inne dane umożliwiające dostęp do
    informacji przechowywanych w systemie komputerowym lub sieci
    teleinformatycznej,

    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    --

    165 § 1 pkt 4 - nie dotyczy torrenta

    267 § 2 - nie dotyczy torrenta

    reszta na moj gust tez nie dotyczy torrenta...

  • 70. Data: 2008-04-02 13:02:59
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:
    > p...@g...pl (Piotr Dembiński) writes:
    >
    > [...]
    >
    > ...nie mówiąc o delegalizacji ortografii.

    to bylaby dyslektalizacja spoleczenstwa ;)