  • 51. Data: 2008-04-02 12:20:18
    Temat: Re: Czy torrent jest legalny?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Any User <u...@a...pl> writes:

    [...]

    > Zapytam więc raz jeszcze: o co my się tu *naprawdę* spieramy?

    O delegalizację Internetu.

  • 52. Data: 2008-04-02 12:32:06
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > No to jak ze sprzedawca nozy - udostepnia techniczna mozliwosc np.
    > morderstwa ;)

    Ok, odpowiem pytaniem:

    Co, poza ściągnięciem docelowej zawartości, możesz zrobić z plikiem
    torrentowym, prowadzącym do Visty?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 53. Data: 2008-04-02 12:32:37
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Czy to jest jakaś prowokacja, czy Ty naprawdę nie chcesz zrozumieć tak
    > oczywistej rzeczy?

    Nie. To grupa *.prawo, wiec jesli piszesz, ze cos jest nielegalne, podaj
    paragraf.

  • 54. Data: 2008-04-02 12:34:07
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Nie, po prostu jeśli byś chciał robić donos, to nie sprawdzasz
    > konkretnych hostów, na których udostępniana jest docelowa zawartość, bo
    > byś właśnie przy okazji musiał popełnić przestępstwo, tylko po prostu
    > donosisz, że jest taki a taki plik, takie a takie treści ma
    > *deklarowane* i znajduje się pod takim a takim adresem, ewentualnie
    > dostępny jest po zalogowaniu na takie a takie konto (tutaj login i hasło).

    112?

    Sluchajcie... we wsi Łeskowa pod numerem 13 przy drzewie lezy
    siekiera... tak, podejrzewam, ze bedzie sluzyc do popelnienia
    przestepstwa...

    O to chodzi? :)

  • 55. Data: 2008-04-02 12:34:34
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Any Userowi chodzi o delegalizację Internetu. Później przyjdzie czas
    > na delegalizację Linuksa, następnie delegalizację teorii liczb
    > naturalnych, a na końcu zdelegalizuje się całą matematykę oraz logikę.

    Nie jestem za delegalizacją Internetu, aby to było jasne.

    Jestem natomiast za delegalizacją wszelkich technologii, które służą
    *przede wszystkim* do popełniania przestępstw. Czyli takich, w przypadku
    których delegalizacja będzie większą korzyścią, niż stratą (oczywiście
    dla ludzi uczciwie płacących za użytkowane treści).

  • 56. Data: 2008-04-02 12:35:03
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Piotr Dembiński napisał:

    > Any Userowi chodzi o delegalizację Internetu. Później przyjdzie czas
    > na delegalizację Linuksa, następnie delegalizację teorii liczb
    > naturalnych, a na końcu zdelegalizuje się całą matematykę oraz logikę.

    Oj, to prawie jak naszemu eks-premierowi, pozal sie boze duplikatowi
    anty-traktatowej waznej osoby ;)

  • 57. Data: 2008-04-02 12:36:05
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Torrenta nie. Trackery i konkretne pliki torrentowe tak.

    Czyli innymi slowy nalezy wykazac, ze dane pliki prowadza do
    nielegalnych plikow, jeden po drugim? :>

  • 58. Data: 2008-04-02 12:36:43
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Zapytam więc raz jeszcze: o co my się tu *naprawdę* spieramy?

    Ogolnie rzecz biorac to troche mi sie nudzi
    i tak przyszedlem sie rozerwac ;)

  • 59. Data: 2008-04-02 12:38:14
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    >
    > Sluchajcie... we wsi Łeskowa pod numerem 13 przy drzewie lezy
    > siekiera... tak, podejrzewam, ze bedzie sluzyc do popelnienia

    Odechciewa mi się z Tobą rozmawiać. Rzeczywiście, jak piszesz w innym
    poście, to grupa o prawie, więc patrząc stricte prawnie (z punktu
    widzenia litery prawa, oraz zagadnienia udowadnialności) masz sporo racji.

    Ale jest jeszcze coś takiego, jak duch prawa i elementarna uczciwość własna.

    Popierasz piractwo - popieraj dalej. Życzę Ci, aby Cię namierzyli i
    dupnęli przy pobieraniu kolejnego torrenta z nielegalną zawartością, o
    ile oczywiście takowe pobierasz.

    Z mojej strony temat zamknięty.

  • 60. Data: 2008-04-02 12:38:22
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Ok, odpowiem pytaniem:
    >
    > Co, poza ściągnięciem docelowej zawartości, możesz zrobić z plikiem
    > torrentowym, prowadzącym do Visty?

    Mozna to... olac?