    From: "Rumcajs" <r...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to jest naciaganie przez C&C OBOS
    Date: Tue, 9 Dec 2003 21:43:49 +0100

    Witam i pytam
    Firma C&C OBOS czyli Ogólnopolski Bank Ochranianych Samochodów rozsyla do
    swoich bylych i obecnuch klientow wezwania do zaplaty za przechowywanie
    danych w ich bazie danych u mnie wyszlo ok. 41zl.
    ale jest tak tych klientow jest ok 200.000 , w umowie nie bylo nic napisane
    ze jest to usluga platna- oni powoluja sie na art. 60 i art 78 KC a takze na
    art 735 KC - a w dodatku ja poltora roku temu samochod sprzedalem i wyslalem
    im informacje ze go juz nie mam.
    Niestety jako ze uwazalem ze sprawa blacha to list do nich wyslalem jako
    zwykly ale okazuje sie ze oni tez list do mnie wyslali jako zwykly i w
    dodatku strasza w nim ze jak nie zaplace ( i inni tez bo z tylu pisma jest
    informacja standardowa czyli pouczenie ) to moje dane wrzuca do ewidencji
    dluznikow .
    Slyszalem ze mozna to potraktowac jako naciaganie lub tez zastraszenie
    Prosze o rade i dziekuje nie tylko w swoim imieniu ale innych kierowcow bo
    jesli ktos z szanownych grupowiczow ma roawiazanie to na pewno je wrzucimy
    na list o samochodach by inni wiedzieli co robic
    Pozdrawiam Adam